728x90 AdSpace

  • Latest News

    O HAYAT BENİM EFSUN (CEREN MONAY) KİMDİR - CEREN MONAY KİMDİR BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ

    o-hayat-benim-efsun-ceren-monay-kimdir
    O HAYAT BENİM EFSUN KİMDİR

    O Hayat Benim dizisi ile ilgili bilgileri ve oyuncularını sizlere tanıtmaya devam ediyoruz. Yeni sezonu ile yine ekranlarda olmaya devam eden O Hayat Benim dizisi geçen sezon olduğu gibi bu sezonda oldukça iddialı olarak sezona giriş yaptı. Muhteşem oyuncu kadrosu ve konusu ile oldukça sevilen O Hayat Benim dizisinde yepyeni oyuncular da yer almaktadır. O Hayat Benim dizi oyuncuları arasında Keremcem, Ezgi Asaroğlu, Sinan Albayrak, Ceren Monay, Oya Başar, Ozan Güler ve İclal Aydın gibi başarılı bir çok oyuncu yer almaktadır. Dizi oyuncuları arasında sevilen ve dikkat çeken oyunculardan bir tanesi de Ceren Monay isimli oyuncu olmaktadır. Ceren Monay dizide Efsun karakterini canlandırmaktadır. Dizide kötü bir karakter olan Efsun karakteri izleyicinin merak ettiği isimler arasındadır. Yazımızın devamında Efsun karakteri ve Ceren Monay hakkında bilgileri bulabilirsiniz.

    O HAYAT BENİM OYUNCULARI>>>

    O Hayat Benim Dizisi Efsun Karakteri Kimdir?

    Ceren Monay Kimdir

    O Hayat Benim dizisinde Efsun karakterini canlandıran Ceren Monay, 5 Haziran 1985 yılında Diyarbakır’da doğmuştur. Baba tarafından Diyarbakırlı, anne tarafından ise Kastamonu'ludur. Çocukluğu ve gençliği İstanbul’da geçmiştir. Ergenlik döneminin zor geçtiğini tek çocuk olması dolayısıyla zorluklar yaşadığını belirtmiştir. Başarılı oyuncu Ceren Monay Üniversiteyi İstanbul Haliç Üniversitesi Konservatuarında okuyarak bitirmiştir. Hem dizilerde hemde sinemada oynamıştır. Ünlü oyuncu Ceren Monay'ın boyu 1.60 cm kilosu ise 45 kilodur. Gözlerinin rengi kahverengi saçlarının rengi ise siyah renktir. Ceren Monay'ın tanınmasındaki en önemli dizi Kavak Yelleri isimli gençlik dizisi olmuştur. Uzunca süre yayınlanmış olan Kavak Yelleri dizisinde Su karakteri ile oynamış ve hatta dizinin yoğunluğu sebebi ile 39 kiloya düştüğünü belirtmiştir. Şimdi ise O Hayat Benim dizisinde Efsun karakteri ile izleyici karşısında olan Ceren Monay'ın Fransız bir sevgilisi vardır.

    Ceren Monay Yaşı: 30
    Ceren Monay Boyu: 1,60
    Ceren Monay Kilosu: 45

    Ceren Moray Oynadığı Diziler 
    2014 O Hayat Benim – Efsun
    2012 İşler Güçler – Zehra
    2007 Kavak Yelleri - Su
    2006 Doktorlar – Senem
    2005 Nefes Nefese – Ezgi
    2004 Dayı – Simge
    2003 Serseri Aşıklar

    o hayat benim dizisi efsun, o hayat benim efsun kimdir, o hayat benimdeki efsun kimdir, o hayat benim dizi oyuncuları, o hayat benim dizisi karakter isimleri, o hayat benim efsun resimleri, o hayat benim efsun kaç yaşında, ceren monay kimdir, ceren monay biyografi, ceren monay kac yasinda, ceren monay resimleri, ceren monay boyu kilosu kaç, ceren monay kim,

    Ceren Monay Resimleri
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: O HAYAT BENİM EFSUN (CEREN MONAY) KİMDİR - CEREN MONAY KİMDİR BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top