728x90 AdSpace

  • Latest News

    MELEK BALKAN KİMDİR - İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR MELEK BALKAN KİMDİR RESİMLERİ

    iste-benim-stilim-all-star-melek-balkan-kimdir
    İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR MELEK BALKAN KİMDİR

    Tv 8 ekranlarının en çok izlenen ve oldukça dikkat çeken yarışmasından biri olan İşte Benim Stilim yarışmasına her hafta eleme yapılarak bir kişi yarışmaya veda ederek devam eden yarışmaya 5 Ekim pazartesi günü iki kişi daha dahil oldu.Yarışmaya dahil olan o isimler Melek Balkan ve Sara Koçoğlu dahil oldu. Her hafta cuma günü en çok puan alan kişiye 10 bin TL para ödülü verilerek yarışmacılar arasında kıyasıya rekabet büyük heyecanla devam ediyor. İşte Benim Stilim yarışmasına dahil olan yarışmacılardan Melek Balkan hakkında merak edilenleri yaşını, biyografisi sizler için araştırdık ve derledik.

    İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

    Melek Balkan Kimdir 

    İşte Benim Stilim yarışmacıları arasında olan ve güzelliği ile dikkat çeken Melek Balkan yarışmanın favori isimleri arasında yer almaktadır. 24 yaşında olan güzel yarışmacı hem güzelliği hemde fiziği ile izleyenleri kendine hayran bırakmaktadır. İşte Benim Stilim yarışmacısı Melek Balkan'ın asıl mesleği profesyonel voleybolcudur. Fakat sakatlık geçirdikten sonra voleybolu bırakmak zorunda kalmıştır. İzmir’de doğup orada yaşayan Melek Balkan, İşte Benim Stilim yarışması için İstanbul’a gelmiştir. Kendi kıyafetlerini diken güzel yarışmacı ayakkabıya düşkün ve 47 çift ayakkabısı olduğunu söylüyor. Çok iyi taklit yapabilen Melek Balkan kendinde en çok yüzünü beğeniyor. En sevmediği ise omuzlarının geniş olması. İyi bir stilist olmak istiyor.

    İşte Benim Stilim Melek Balkan Yaşı Kaç: 24
    İşte Benim Stilim Melek Balkan Boyu Kaç: 1,80
    İşte Benim Stilim Melek Balkan Kilosu Kaç: 70

    melek balkan kimdir, melek balkan kaç yaşında, melek balkan biyografi, melek balkan resimleri, melek balkan instagram fotografları, iste benim stilim all star yarismacilari, iste benim stilim melek balkan kimdir, melek balkan kac yasinda, iste benim stilimdeki melek balkan kilosu kaç, all star melek balkan kimdir,

    Melek Balkan Kimdir>>
    Sara Koçoğlu Kimdir>>
    Ayşenur Balcı Kimdir>>

    Melek Balkan Resimleri
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: MELEK BALKAN KİMDİR - İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR MELEK BALKAN KİMDİR RESİMLERİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top