728x90 AdSpace

  • Latest News

    SARA KOÇOĞLU KİMDİR - İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR SARA KOÇOĞLU KİMDİR RESİMLERİ

    iste-benim-stilim-all-star-sara-kocoglu-kimdir
    İŞTE BENİM STİLİM SARA KOÇOĞLU KİMDİR

    Ekranların sevilen ilgi ile takip edilen moda programı olan İşte benim Stilim All Star tüm hızıyla devam ederken her hafta bilindiği gibi bir yarışmacı elenmektedir. Ayrıca elenen yarışmacılar yerine yeni yarışmacılar da katılmaya devam etmektedir. Bu sezon en iyilerin yarıştığı İşte Beni Stilim All Star'a yeni iki yarışmacı katıldı. 5 Ekim Pazartesi günü itibari ile yarışmaya katılan Melek Balkan ve Sara Koçoğlu isimli yarışmacılar oldu. Yarışmaya dahil olan Sara Koçoğlu hakkındaki bilgileri sizler için derledik. İşte Benim Stilim All Star Sara Koçoğlu kimdir ayrıntıları..

    İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

    Sara Koçoğlu Kimdir

    İşte Benim Stilim All Star yarışmasındaki güzel yarışmacı Sara koçoğlu 20 Aralık 1994 tarihinde İstanbul’da doğmuştur. Asıl adı Sara Ayşem Koçoğlu olan güzel yarışmacı Üniversiteye devam eden Sara Ayşem Koçoğlu aynı zamanda mankenlik ve fotomodellik yapmakta, dizi film ve reklamlarda oynamaktadır. Daha önce "Bugün Ne Giysem" isimli programda yarıştı. 2013 yılında Model star Türkiye yarışmasına katıldı ve 5. Oldu. 2014 yılında “Bu Tarz Benim” adlı yarışma programına katıldı. İlk sezonun iddialı yarışmacılarından biri olan Sara Koçoğlu artık All Star'da. Sara Koçoğlu 1994 doğumludur. 21 yaşında olan Sara Koçoğlu 1.74 boyunda ve 49 kilo ağırlığındadır. Fit görüntüsünü her zaman sergilemektedir. Üniversite eğitimi alan Sara Koçoğlu Dış Ticaret okumaktadır Mankenlik ve Reklamlarda oynayan ve bol bol sahneye çıkan Sara Koçoğlu en büyük hedefi oyuncu olmak.

    Sara Koçoğlu Yaşı: 21
    Sara Koçoğlu Boyu: 1,74
    Sara Koçoğlu Kilosu: 49

    sara koçoğlu kimdir, sara koçoğlu kaç yaşında, sara koçoğlu biyografi, sara koçoğlu resimleri, sara koçoğlu instagram fotografları, iste benim stilim all star yarismacilari, iste benim stilim sara kocoglu kimdir, sara kocoglu kac yasinda, iste benim stilimdeki sara koçoğlu kilosu kaç, all star sara koçoğlu kimdir,

    Melek Balkan Kimdir>>
    Sara Koçoğlu Kimdir>>
    Ayşenur Balcı Kimdir>>
    Nazlı Hamarat Kimdir>>
    Gülşah Yılmaz Kimdir>>
    Çiğdem Çelik Kimdir>>
    Gizem Güler Kimdir>>
    Nihal Candan Kimdir>>
    Ezgi Ünal Kimdir>>
    Aycan - Nurcan Şencan Kimdir>>

    Sara Koçoğlu Resimleri
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: SARA KOÇOĞLU KİMDİR - İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR SARA KOÇOĞLU KİMDİR RESİMLERİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top