728x90 AdSpace

  • Latest News

    İŞTE BENİM STİLİM NAZLI KAYAASLAN KİMDİR - NAZLI KAYAASLAN KAÇ YAŞINDA BOY KİLO RESİMLERİ

    nazli-kayaaslan-kimdir
    İŞTE BENİM STİLİM NAZLI KAYAASLAN KİMDİR

    Bu sezona da oldukça başarılı giren ve ilk bölümü ile izleyenleri ekran başına kilitledi. Geçtiğimiz üç sezonun renkli ve iddialı yarışmacıları ile başlayan İşte Benim Stilim All Star ilk bölümü ile ekranlara geldi. Bu güne kadarki renkli yarışmacılardan oluşan yeni sezon yarışmacıları arasında hepimizin tanıdığı isimler yer almaktadır. Tv8 de yine bu sezona damga vuracak olan İşte Benim Stilim All Star da jüri üyeleri İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ile Uğurkan Erez olmaktadır. Toplam 15 yarışmacının yer aldığı yeni sezonda yarışmacılar bir bir podyum açılışlarını yaptılar. Yarışmada dikkatleri çeken ilk isim Nazlı Kayaaslan oldu. Güzel yarışmacılar Nazlı Kayaslan hakkındaki bilgileri sizler için derledik. İşte Nazlı Kayaaslan biyografi bilgileri ve resimleri...

    İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

    Nazlı Kayaaslan Kimdir

    İşte Benim Stilim All Star yarışmasındaki Nazlı Kayaaslan 1990 yılında İstanbul da doğmuştur. Aslen Mersinli ve 25 yaşında olan güzel yarışmacının Beren adında 3 yaşında bir kızı vardır. Siyah rengi çok seviyor ve küpelerinden vazgeçemiyor. Ellerini beğeniyor. Dünya mutfağını öğrenip bir restoran açmak istiyor. Utangaç bir yapısı varmış bunu değiştirmek istiyor.
    Gezmeyi çok seviyor ve dünyadaki bütün ülkelere gitmek istiyor hatta aya bile gitmek istermiş. Kızına çok düşkün bir anne. En büyük çılgınlığı uçaktan paraşütle atlamakmış. Daha önce İşte Benim stilim 2. sezonda yarışan ve oldukça sevilen isim olan Nazlı şimdi ise All Star sezonu ile izleyici karşısına çıkmaktadır.

    Nazlı Kayaaslan Yaşı: 25
    Nazlı Kayaaslan Boyu: 1,72
    Nazlı Kayaaslan Kilosu: 52

    nazlı kayaaslan kimdir, nazlı kayaaslan kaç yaşında, nazlı kayaslan resimleri, iste benim stilim nazli, iste benim stilim nazli kayaaslan kimdir, iste benim stilim nazli boyu kilosu kac, işte benim stilim all star nazlı kayaaslan biyografi, nazli kayaaslan nereli,

    Nazlı Hamarat Kimdir>>
    Tuğçe Ergişi Kimdir>>
    Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
    Emel Özkızıltaş Kimdir>>
    Gülşah Yılmaz Kimdir>>
    Çiğdem Çelik Kimdir>>
    Gizem Güler Kimdir>>
    Nihal Candan Kimdir>>
    Ezgi Ünal Kimdir>>
    Aycan - Nurcan Şencan Kimdir>>

    Nazlı Kayaaslan Resimleri
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İŞTE BENİM STİLİM NAZLI KAYAASLAN KİMDİR - NAZLI KAYAASLAN KAÇ YAŞINDA BOY KİLO RESİMLERİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top