728x90 AdSpace

  • Latest News

    MUSTAFA SANDAL BEN OLSAYDIM ŞARKI SÖZLERİ MUSTAFA SANDAL YENİ ŞARKISI

    mustafa-sandal-ben-olsaydim-sarki-sozleri
    MUSTAFA SANDAL BEN OLSAYDIM ŞARKI SÖZLERİ

    Pop müziğinin sevilen ismi olan başarılı sanatçı Mustafa Sandal yeni şarkısı ile sevenlerinin karşısına çıkıyor. Kandırıyor Beni şarkısı ile oldukça başarılı olan Mustafa Sandal şimdi yeni şarkısı Ben Olsaydım ile sevenlerinin beğenisini kazanmıştır. Başarılı bir çok şarkıya imza atan sevilen sanatçı Mustafa Sandal Ben Olsaydım şarkısına Nihat Odabaşı yönetmenliğinde klipte çekerek sevenleri ile buluşturdu. Tüm dinleyenlerin beğendiği Mustafa Sandal Ben Olsaydım şarkısının sözlerini sizler için derledik. İşte Mustafa Sandal yeni klip şarkısı olan Ben Olsaydım şarkısı ve sözleri...

    Mustafa Sandal Ben Olsaydım Şarkı Sözleri

    Seni Yakalamak İçin Işık Hızında Bakıyorum
    Gözlerini Kaçırma Karşında Burdayım
    Daha İyi Tanımak İçin Dudağını Okuyorum
    Sakın Sözünü Bitirme Büyü Bozulmasın

    İkimizden Biri Yalan Söylüyor
    Hangimiz Haklı Önemli Değil
    Bu Gece Günahlar Hesap Sormuyor
    İnkara Mahkum Değiliz

    İkimizden Biri Farklı Söylüyor
    Hangimiz Farklı Önemli Değil
    Bu Gece Günahlar Hesap Sormuyor
    İnkara Mahkum Değiliz

    Kafesinin Kapısını Açıp Giderdim
    Hoş Geldin Aşkıma Diye Diye
    Yılların Acısını Söküp Atardık
    Yanında Ben Olsaydım
    Kafesinin Kapısını Kırıp Girerdim
    Kavuştum Aşkıma Diye Diye
    Yılların Acısını Söküp Atardık
    Yanında Ben Olsaydım
    Ben Olsaydım, Ben Olsaydım

    mustafa sandal yeni şarkısı, mustafa sandal ben olsaydım şarkı sözleri, mustafa sandal yeni klip şarkısı, mustafa sandal ben olsaydim sarki sozleri, ben olsaydım şarkısı ve sözleri, mustafa  sandal yeni şarkısı sözleri, mustafa sandal ben olsaydim sarki sozu, güneşin kızları yeni bölümde çalan mustafa sandal şarkısı, gunesin kizlari mustafa sandal sarkisi
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: MUSTAFA SANDAL BEN OLSAYDIM ŞARKI SÖZLERİ MUSTAFA SANDAL YENİ ŞARKISI Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top