728x90 AdSpace

  • Latest News

    İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YENİ KURALLARI VE YARIŞMACILARI

    iste-benim-stilim-all-star
    İŞTE BENİM STİLİM YENİ KURALLAR VE YENİ YARIŞMACILAR

    Sevilen yarışma İşte Beni Stilim 4. sezonu ile başlıyor. Tv8 ekranlarında başlayacak olan ve geçmiş üç sezonun en sevilen isimlerinin yer alacağı İşte Benim Stilim All Star ismi ile izleyicinin karşısında olacaktır. Yayınlandığı günden beri oldukça fazla ilgi gören ve hemen hemen her bölümünde kavgalar yaşanan başarılı moda yarışması İşte Benim Stilim yeni sezon ve yeni bölümleri ile yine izleyenleri ekrana kilitleyecek. 31 Ağustos'ta başlayacak olan İşte Benim Stilim All Star sevilen yarışmacıları ve yeni kuralları ile yeniden başlıyor. Peki yarışmada yeni kurallar ne olacak ve yeni yarışmacılar kimler olacak, yazımızın devamında İşte Benim Stilim All Star da yarışacak olan yarışmacıların isimleri ile işte benim stilim yeni kurallarını bulabilirsiniz.

    İşte Benim All Star Yarışmacıları
    1. Ayşenur Balcı
    2. Gülşah Yılmaz Kimdir>>
    3. Çiğdem Çelik Kimdir>>
    4. Tuğçe Ergişi Kimdir>>
    5. Emel Özkızıltaş Kimdir>>
    6. Nazlı Hamarat Kimdir>>
    7. Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
    8. Gizem Güler Kimdir>>
    9. Ezgi Baylar Kimdir>>
    10. Ayşegül Doğan
    11. Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
    12. Nihal Candan Kimdir>>
    13. Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
    14. Ezgi Ünal Kimdir>>

    İşte Benim All Star’ın Yeni Kuralları… 
    1. Gala geceleri konuk sanatçı gelecek fakat konuk sanatçının puan verme yetkisi olmayacak.
    2. Artık jüri 10 üzerinden puanlama yapacak.
    3. Günün en kötü olanına rozet takılacak.
    4. Haftanın en kötü 3 ismi doğrudan galada elemeye çıkacak.
    5. Diğer yarışmacılar her galada 10 bin tl için yarışacak.

    Birbirinden güzel yarışmacıların yarışacağı İşte Benim Stilim All Star da bu sezonda yine renkli anlar yaşanacaktır. İşte benim Stilim All Star da jüri üyeleri yine Kemal Doğulu, İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Uğurkan Erez olacaktır. Yarışmanın sunuculuğunu ise yine başarılı sunucu Öykü Serter yapacaktır. Sitemizde yarışmanın yen sezonu ile ilgili tüm bilgileri ve eleme geceleri ile ilgili bilgileri burada bulabilirsiniz.

    iste benim stilim all star yarismacilari, işte benim stilim all star yarışmacıları kimler, işte benim stilim all starda kimler olacak, iste benim stilim yeni sezon yarismacilari, iste benim stilim yeni kurallar nedir, işte benim stilim yeni kurallar, işte benim stilim all star yeni kuralları,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YENİ KURALLARI VE YARIŞMACILARI Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top