728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim All Star Yarışmacıları Kimler?

    İşte Benim Stilim 4. sezon da izleyicilerin karşısına seçme bir yarışmacı kadrosu ile çıkacak. Daha önceki 3 sezonda yarışmış ve öne çıkmış yarışmacılardan seçilecek olan İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları hangi isimlerden oluşacak ve kimler All Star kadrosunda yer alacak konusu artık netleşti. 31 Ağustos 2015 günü başlayacak olan yarışmada 3 senenin en iyi isimleri yarışacak.
    Yarışmaya çok kısa bir süre kala herkesin merakla beklediği yarışmacı kadrosuda netleşti. Kısa bir zaman sonra bir birinden iddialı yarışmacıları İşte Benim Stilim podyumlarında boy gösterirken ve stillerini konuştururken izleyeceğiz.

    Haftaiçi hergün TV8 ekranlarına gelecek olan İşte Benim Stilim All Star bu sezon kıyasıya bir rekabete sahne olacak. Tüm sezonların en iyi yarışmacıları stillerini jüriye beğendirebilmek için ve en iyinin de iyisi olabilmek için podyumda ter dökecek. Bu sezon yeni kurallar ve daha büyük ödüller için yarışacak olan kızların işleri artık çok daha zor olacak. İşte Benim All Star yarışmacılarına biraz yakından bakalım;

    İşte Benim Stilim All Star Yarışmacıları, İşte Benim Stilim All Star Kadrosunda Kimler Var?

    Emel Özkızıltaş
    Ayşegül Melisa Doğan
    Özden Cerrahoğlu

    Gülay Hançer

    Ayşenur Balcı

    Nur Bozar

    Gizem Güler

    Özlem Özden

    Tuğçe Erişçi

    Zeynep Öztürk

    İlbige Uzun

    Aycan-Nurcan Şencan

    Sara Koçoğlu

    Almila Kuruoğlu

    Nazlı Hamarat

    Ezgi Baylar



    İşte Benim Stilim All Star Fragman


    xxxx
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim All Star Yarışmacıları Kimler? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top