728x90 AdSpace

  • Latest News

    4 EYLÜL CUMA İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

    iste-benim-stilim-kim-ne-giydi
    4 EYLÜL CUMA İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

    Pazartesi, Salı ve Çarşamba saat 15:30'da yayınlanan Perşembe ve Cuma günleri ise 20:00 de yayınlanan sevilen yarışma İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 4 Eylül Cuma akşamı ekrana geldi. Eleme gecesi öncesi son program olan ve Cumartesi günü bir kinin eleneceği programda bugün kim ne giydi ve kaç puan aldı. Bugün 5. bölüm ile ekranlara gelen yarışmada Nur Yerlitaş ağlayarak stüdyodu terk ediyor. Nur Yerlitaş neden ağladı ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 4 Eylül 2015 Cuma günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star 5. bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden o y aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 4 Eylül Cuma günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

    4 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.

    Gizem Güler 4 Eylül Giydiği Kıyafet: Açılışa katılmak konsepti uygulayan Gizem, deri siyah bir tayt, üzerine deri bir büstiyer ile çıktı.
    Elbise 350 TL  Tayt 40 TL  Ayakkabı 290 TL Çanta 180 TL Bileklik 50 TL
    İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 4 Puan
    Toplam 16 Puan

    Nihal Candan 4 Eylül Giydiği Kıyafet: Avukat olarak iş görüşmesine gidiyor konsepti ile sarı mini etek, üzerine kahve tonlarında bir bluz, kare şeklinde bir çanta ve sarı tonlarında ayakkabı giyerek çıktı.
    Etek 100 TL Bluz 50 TL Ayakkabı 199 TL Çanta 109 TL Kolye 39 TL
    İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 4 Puan
    Toplam 14 Puan

    Ezgi Ünal 4 Eylül Giydiği Kıyafet: İş görüşmesine giden Ezgi bugün, siyah yüksek bel kumaş bol paça pantolon, üzerine tek parça bel üstü ve omuzsuz bir bluz giydi. Ezgi ceket olarak pelerin şeklinde siyah bir ceket ile siyah topuklu ucu açık bir ayakkabı ve siyah el çantası ile çıktı.
    Pantolon 150 TL Büstiyer 30 TL Ayakkabı 80 TL Ceket 250 TL Çanta 50 TL
    İvana Sert Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
    Toplam 18 Puan

    Ayşegül Doğan 4 Eylül Giydiği Kıyafet: Otelde lansmana gidiyor konspti, Kırmızı renkli boyundan bağlamalı mini bir elbise, kırmızı kalın bileklikler, siyah bir el çantası, ve ten rengi stiletto ayakkabı giyerek çıktı.
    Elbise 200 TL  Çanta 500 TL  Ayakkabı 89 TL
    İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
    Toplam 17 Puan

    Gülşah Yılmaz 4 Eylül Giydiği Kıyafet: Kızlarla bekarlığa veda partisi konsepti. Deri siyah boyundan bağlamalı bir bluz ve siyah mini etek giyerek ve siyah püsküllü bir ayakkabı ile çıktı.
    İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 5 Puan
    Toplam 16 Puan

    Özden Cerrahoğlu 4 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    İvana Sert .. Puan  -  Kemal Doğulu .. Puan  -  Nur Yerlitaş .. Puan
    Toplam .. Puan

    Çiğdem Çelik 4 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    İvana Sert .. Puan  -  Kemal Doğulu .. Puan  -  Nur Yerlitaş .. Puan
    Toplam .. Puan

    Emel Özkızıltaş 4 Eylül Giydiği Kıyafet:
    İvana Sert .. Puan  -  Kemal Doğulu .. Puan  -  Nur Yerlitaş .. Puan
    Toplam .. Puan

    Ayşenur Balcı 4 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    İvana Sert .. Puan  -  Kemal Doğulu .. Puan  -  Nur Yerlitaş .. Puan
    Toplam .. Puan

    Tuğçe Ergişi 4 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    Ezgi Baylar 4 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    Nazlı Kayaaslan 4 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    Aycan Nurcan 4 Eylül Eylül Salı Giydiği Kıyafet:
    Maria Surina 4 Eylül Giydiği Kıyafet: 

    İşte Benim Stilim All Star 4 Eylül Cuma günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

    Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

    Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
    Gülşah Yılmaz Kimdir>>
    Çiğdem Çelik Kimdir>>
    Gizem Güler Kimdir>>
    Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
    Nihal Candan Kimdir>>
    Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
    Ezgi Ünal Kimdir>>

    işte benim stilim 4 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim cuma günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 4 eylül aysenur balci kiyafetleri, 4 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 4 eylül alınan puanlar, 4 eylül günün en kötüsü kim oldu,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: 4 EYLÜL CUMA İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top