728x90 AdSpace

  • Latest News

    3 EYLÜL PERŞEMBE İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

    iste-benim-stilim-kim-ne-giydi
    3 EYLÜL PERŞEMBE İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

    Hafta içi hergün yayınlanan İşte Benim Stilim All Star da program sonunda aldığı puanlarla günün en kötüsü olarak seçilen kişi hafta sonundaki eleme potasına girmektedir. İlk bölümde yarışmacıların tanıtılması ve yeni kuralların açıklanmasının ardından sevilen yarışma şimdi 4. bölüm ile ekranlara geldi. 3 Eylül 2015 Perşembe günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star 4. bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 3 Eylül Perşembe günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

    3 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.


    Özden Cerrahoğlu 3 Eylül Giydiği Kıyafet: Fotograf çekimi konsepti ile kot bir tulum ve içine beyaz düz bluz giyerek ayakkabı ise sarı tüylü bir ayakkabı ve sarı kulaklık ile podyuma çıktı.
    Tişört: 40  Tulum: 50 TL  Çanta: 50 TL  Ayakkabı: 502 TL
    İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan -  Nur Yerlitaş 7 Puan
    Toplam 18 Puan

    Çiğdem Çelik 3 Eylül Giydiği: Partiye gidiyor konsepti ile Deri mini şort ve deri büstiyer ile üzerine ince siyah uzun bir yelek giydi, ayakkabısı buty ayakkabı ve çantası ise siyah küçük zincirli çanta ile yürüyüşünü tamamladı.
    Şort: 70 TL   Badi 40 TL  Ayakkabı 130 TL   Çanta 200 TL  Yelek 50 TL
    İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu  5 Puan -  Nur Yerlitaş  5 Puan
    Toplam 15  Puan

    Ezgi Ünal 3 Eylül Giydiği Kıyafet: Teras partisine gidiyor konsepti ile Parlak pullu vizon mini etek üzerine uzun kollu kot jean gömlek ve kahverengi kemer, kahverengi çanta ile ince topuklu açık ayakkabı ile podyuma çıktı.
    Etek:50 TL    Gömlek:10 TL   Çanta:20  TL   Ayakkabı: 50  TL   Aksesuar 50 TL
    İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan -  Nur Yerlitaş 6 Puan
    Toplam 17 Puan

    Emel Özkızıltaş 3 Eylül Giydiği Kıyafet: Emel yemeğe gidiyor konsepti ile  sarı balon etek üzerine de siyah, beyaz, sarı renklerinde bluz giyerek ve siyah omuzdan çanta burnu açık topuklu ayakkabı ile podyumda yürüdü
    Etek 100 TL    Bluz:150 TL   Çanta:20  TL   Ayakkabı: 230  TL
    İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 4 Puan -  Nur Yerlitaş 5 Puan
    Toplam 14 Puan

    Ayşenur Balcı 3 Eylül Giydiği Kıyafet: Beyaz çiçek desenli bluz ve altına yine aynı desenli şort giydi. Çanta olarak gitar şeklinde bir çanta takan Ayşenur bu akşam aldığı puanlar şu şekşldedir
    İvana Sert 5 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan -  Nur Yerlitaş 6 Puan
    Toplam 16 Puan

    Tuğçe Ergişi 3 Eylül Giydiği Kıyafet: Açık havada konsere gidiyor konsepti uygulayan Tuğçe, siyah beyaz tek omuzdan askılı bir bluz ile yüksek bel siyah şort giydi üzerine ise siyah ceket giydi ve zincir askılı siyah çanta ile
    Tulum 159 TL  Gözlük 10 TL  Takı 3 TL  Ayakkabı 30 TL  Ceket 25 TL
    İvana Sert 6 Puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan -  Nur Yerlitaş 6 Puan
    Toplam 17 Puan

    Ezgi Baylar 3 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    İvana Sert .. Puan  -  Kemal Doğulu .. Puan -  Nur Yerlitaş .. Puan
    Toplam .. Puan

    Gülşah Yılmaz 3 Eylül Giydiği Kıyafet:
    Nazlı Kayaaslan 3 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    Nihal Candan 3 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    AyşegülDoğan 3 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    Gizem Güler 3 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    Aycan Nurcan 3 Eylül Eylül Salı Giydiği Kıyafet:
    Maria Surina 3 Eylül Giydiği Kıyafet: 

    İşte Benim Stilim All Star 3 Eylül Perşembe günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

    Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

    Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
    Gülşah Yılmaz Kimdir>>
    Çiğdem Çelik Kimdir>>
    Gizem Güler Kimdir>>
    Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
    Nihal Candan Kimdir>>
    Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
    Ezgi Ünal Kimdir>>

    işte benim stilim 3 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim perşembe günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 3 eylül aysenur balci kiyafetleri, 3 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 3 eylül alınan puanlar, 3 eylül günün en kötüsü kim oldu,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: 3 EYLÜL PERŞEMBE İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top