728x90 AdSpace

  • Latest News

    İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ 5 EYLÜL CUMARTESİ

    iste-benim-stilim-kim-elendi
    İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ

    İşte Benim Stilim All Star da bir hafta geride kaldı ve yarışmanın ilk elenen ismi bu akşam belli oluyor. 5 Eylül Cumartesi akşamı saat 20:00 da başlayacak olan İşte Benim Stilim 6. bölümde bu haftanın ve yarışmanın ilk eleneni belli oldu. Bilindiği hafta içinde yayınlanan programlarda kötü giyinen ve üzgün surat işareti alanlar direk elemeye kalan isimler olmaktadır.

    Bu Hafta içerisinde üzgün surat işareti alan kişiler Nihal Candan, Maria Surina, Emel Özkızıltaş ve Ezgi Ünal olmuştu. Eleme gecesinde 3 yarışması eleme potasında olmakta ve 3 kişi arasından eleme yapılacaktır. Bu nedenle 4 kişi kalmış ve bir kişi jüri oyları ile eleme potasından çıkmıştır. Bu akşam ekrana gelecek olan İşte Benim Stilim All Star gala gecesinde yaşanan tüm ayrıntıları ve kimin elendiğini sizlere buradan anlık olarak paylaşacağız.

    5 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM MARİA ELENDİ

    Jüri Kim Gitsin Dedi
    Nur Yerlitaş Maria gitsin dedi.
    Kemal Doğulu Emel gitsin dedi.
    İvana Sert Maria gitsin dedi.
    Uğurkan Erez Maria gitsin dedi.
    www.gercekismi.blogspot.com
    İşte Benim Stilim All Star Elemeye Kalanlar Kimler
    Maria Surina
    Emel Özkızıltaş

    Ezgi Ünal ve Nihal Candan Potadan Çıktı
    Hafta içerisinde kötü giyindiği için üzgün surat sembolü alan yarışmacılardan birisi de Ezgi Ünal olmuştu. Fakat potaya 3 kişi girmesi gerektiği için 4 kişi olan yarışmacılardan Ezgi Ünal jürinin oyları ile potadan çıkan isim oldu ve bu hafta elemeye kalanlar arasından çıktı.
    Nihal Candan da yarışmacılar tarafından ismi en çok söylenen kişi oldu ve koruma altına alınan isimlerden oldu ve potadan çıktı.

    İşte Benim Stilim All Star İlk Hafta Kim Kaç Tane Üzgün Surat Sembolü Aldı
    Maria Surina 2 kez
    Nihal Candan 1 kez
    Emel Özkızıltaş 1 kez
    Ezgi Ünal 1 kez

    Ezgi Baylar Kimdir>>
    Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
    Gülşah Yılmaz Kimdir>>
    Çiğdem Çelik Kimdir>>
    Gizem Güler Kimdir>>
    Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
    Nihal Candan Kimdir>>
    Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
    Ezgi Ünal Kimdir>>
    www.gercekismi.blogspot.com
    işte benim stilim all star kim elendi, işte benim stilim ilk hafta eleneni kim oldu, 5 eylül iste benim stilimde kim elendi, 5 eylul iste benim stilim all star elenen kim oldu, 5 eylul elenen isim, iste benim stilim 5 eylul eleme gecesi, iste benim stilimde kim elendi, bu hafta iste benim stilimde kim elendi, işte benim stilim emel mi, maria, mi nihal mi elendi,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ 5 EYLÜL CUMARTESİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top