728x90 AdSpace

  • Latest News

    2 EYLÜL ÇARŞAMBA İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

    iste-benim-stilim-kim-ne-giydi
    2 EYLÜL ÇARŞAMBA İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

    Tv8'in sevilen ve ilgi ile izlenen yarışması İşte Benim Stilim All Star ile yeni sezona bomba gibi başladı. Daha önce yarışan ve herkesin sevdiği isimler olan 15 yarışmacı şimdi İşte Benim Stilim All Star da tekrar podyuma çıkıyor ve birinci olmak için yarışıyorlar. İlk bölümde yarışmacıların tanıtılması ve yeni kuralların açıklanmasının ardından sevilen yarışma şimdi 3. bölüm ile ekranlara geldi. 2 Eylül 2015 Çarşamba günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star 3. bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 2 Eylül Çarşamba günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

    2 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.


    - Ayşegül Doğan 2 Eylül Giydiği Kıyafet: Ayşegül bugün Cihangirde dans eğitimine gidiyor konsepti ile çıktı podyuma ise  siyah dar mini şort ve siyah atleti, üzerine renkli ceket ve siyah sırt çantası ve beyaz spor ayakkabısı ile podyuma çıktı.
    Ceket 300 TL                 Nur Yerlitaş 6
    Çanta 110 TL                 Ivana Sert  6
    Şort 70 TL                      Kemal Doğulu 6
    Atlet 39 TL              
    Ayakkabı 219 TL        Toplam Puan: 18 Puan aldı.

    - Tuğçe Ergişi 2 Eylül Giydiği Kıyafet: Tuğçe bugün erkek arkadşı ile yemeğe gidiyor konsepti ile çıktı. Podyuma parlement mavisi omuz detaylı tulum ve turuncu stilettolarıyla podyuma çıktı.
    Tulum 29 TL             Nur Yerlitaş 6
    Çanta 89 TL              Ivana Sert     7
    Ayakkabı 69 TL        Kemal Doğulu 7
    Toplam Puan: 20 Puan aldı.

    - Emel Özkızıltaş 2 Eylül Giydiği Kıyafet: Emel bugün.Podyuma beyaz sıfır bluzu ve beyaz tüllü ispanyol paça pantolon ve bilekten bağlamalı açık ayakkabı ve gümüş rengi küçük el çantası ile podyuma çıktı.
    Pantalon 150TL         Nur Yerlitaş 5
    Çanta 80 TL          Ivana Sert     5
    Ayakkabı 90TL        Kemal Doğulu 3
    Toplam Puan: 13 Puan aldı.


    - Ezgi Baylar 2 Eylül Giydiği Kıyafet: Ezgi bugün beyaz atleti üzerine beyaz ceket ve vizon rengi pantolon giyerek turuncu çantası ve beyaz ayakkabısı ile podyuma çıktı.
    Pantalon 79 TL               Nur Yerlitaş 6
    Çanta 340 TL                Ivana Sert     7
    Ayakkabı 370 TL          Kemal Doğulu 6
    Bluz 19
    Kemer 45
    Toplam Puan: 19 Puan aldı.

    - Gülşah Yılmaz 2 Eylül Giydiği Kıyafet:Gülşah bugün kahverengi şort, beyaz kısa bluz ve üzerine uzun tunik giyerek podyuma çıktı
    Şort 100TL                 Nur Yerlitaş 5
    Çanta 80 TL                Ivana Sert     5
    Ayakkabı 99 TL         Kemal Doğulu 5
    Bluz 39
    Tunik 79
    Toplam Puan: 15 Puan aldı.

    - Nazlı Kayaaslan 2 Eylül Giydiği Kıyafet: Pazara alışverişe gidiyor konsepti ile Beyaz mini şort, su yeşili sıfır kol gömlrk, beyaz askılı çanta, su yeşili sandalet ile podyuma çıktı.
    Bluz: 75 TL                 Nur Yerlitaş 6
    Şort 30 TL                   Ivana Sert     5
    Ayakkabı 370 TL        Kemal Doğulu 5
    Toplam Puan: 16 Puan aldı.

    - Nihal Candan 2 Eylül Giydiği Kıyafet: Bir yaz dizisinde konuk oyuncu konsepti. 
    Bluz: 70 TL                 Nur Yerlitaş 6
    Şort 60 TL                   Ivana Sert     6
    Ayakkabı 119 TL        Kemal Doğulu 6
    Kolye 50 TL
    Toplam Puan: 18 Puan aldı.

    - Ayşenur Balcı 2 Eylül Giydiği Kıyafet: Kot uzun kol gömlek ve kot yırtık pantolon, bordo stiletto ayakkabı ve deri ceket görünümlü el çantası ile çıktı.
    Gömlek: 119 TL              Nur Yerlitaş 6
    Pantolon 169 TL              Ivana Sert     5
    Ayakkabı 370 TL             Kemal Doğulu 5
    Çanta  TL
    Gözlük 50 TL
    Toplam Puan: 16 Puan aldı.

    - Çiğdem Çelik 2 Eylül Giydiği Kıyafet: Hayvanları koruma derneği toplantısı konsepti.
    Gömlek: 60 TL              Nur Yerlitaş 6
    Pantolon 69 TL              Ivana Sert     6
    Ayakkabı 120 TL          Kemal Doğulu 6
    Çanta 250 TL
    Takı 15 TL
    Toplam Puan: 18 Puan aldı.

    - Ezgi Ünal 2 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    - Özden Cerrahoğlu 2 Eylül Giydiği Kıyafet:
    - Gizem Güler 2 Eylül Giydiği Kıyafet: 
    - Aycan Nurcan 2 Eylül Eylül Salı Giydiği Kıyafet:
    - Maria Surina 2 Eylül Giydiği Kıyafet: 

    İşte Benim Stilim All Star 2 Eylül Çarşamba günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

    Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

    Gülşah Yılmaz Kimdir>>
    Çiğdem Çelik Kimdir>>
    Gizem Güler Kimdir>>
    Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
    Nihal Candan Kimdir>>
    Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
    Ezgi Ünal Kimdir>>

    işte benim stilim 2 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim çarşamba günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 2 eylül aysenur balci kiyafetleri, 2 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 2 eylül alınan puanlar
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: 2 EYLÜL ÇARŞAMBA İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top