728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk Kimdir?

    Bu Tarz Benim Zeynep butik sahibi olmasıyla dikkatleri çekmişti. Daha öncesinde de bu camiayla bağlantısı olan Zeynep'in avantajlı olduğu iddia ediliyor. Etiler'de butik sahibi olan Zeynep geçen sezon yarışmacalarına da sponsorluk etmesiyle konbinlerde tecrübeli. Bu Tarz Benim TV8 yarışmacısı Zeynep 31 yaşında, 1.72 boyunda ve Ardahanlıdır. Zeynep Öztürk burnu hariç estetik yaptırmamıştır. Daha önce Bana herşey yakışır yarışmasına da katılmış olan Zeynep'in gelecek bölümlerde neler giyeceği merak konusu.







    Etiketler: Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk Kimdir, Bu Tarz Benim Zeynep Biyografisi, Bu Tarz Benim Zeynep Burcu Ne, Bu Tarz Benim Zeynep Kaç Yaşında, Bu Tarz Benim Zeynep Kaç Kilo, Bu Tarz Benim Zeynep Evlimi, Bu Tarz Benim Zeynep Nereli, Bu Tarz Benim Zeynep Facebook Twitter Instagram Hesapları, Bu Tarz Benim Zeynep Fotoğrafları Videoları
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top