728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Almila Kuruoğlu Kimdir?

    Bu Tarz Benim Almila 2. sezon yarışmacılarının en başarıları arasında yer alıyor. Tarzıyla ve modaya bakış açısıyla günlük verilen para ödüllerini alıyor. Ayrıca jürinin beğenisini kazanmaya devam ediyor. Almila kıyafetlerini nereden alıyor merak konusu olmaya devam ederken, kıyafetlerinin uygun fiyatlara sahip olması da gözlerden kaçmıyor. Almila daha önce Bana Herşey Yakışır yarışmasında birinci olmuştu. Bu Tarz Benim Tv 8 Almila Kuruoğlu 19 yaşında üniversite öğrencisidir. Kayseri doğumlu olan Almila 1.75 boyunda ve 56 kilo. Almila alışveriş yapmayı çok seven ve tek parçalardan ziyade daha çok emek harcayark konbinler yapmayı tercih ediyor. Almila'nın ilerleyen günlerde neler giyeceği merak konusu olmaya devam ediyor.





    Etiketler: Bu Tarz Benim Almila Kuruoğlu Kimdir, Bu Tarz Benim Almila Biyografisi, Bu Tarz Benim Almila Burcu Ne, Bu Tarz Benim Almila Kuruoğlu Yaşında, Bu Tarz Benim Almila Kaç Kilo, Bu Tarz Benim Almila Evlimi, Bu Tarz Benim Almila Nereli, Bu Tarz Benim Almila Facebook Twitter Instagram Hesapları, Bu Tarz Benim Almila Fotoğrafları Videoları
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Almila Kuruoğlu Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top