728x90 AdSpace

  • Latest News

    Kardeş Payı Yeni Sezon (2015) Tanıtım Fragman İzle

    Star TV'nin sevilen komedi dizisi Kardeş Payı'nın yeni bölümleri 29 Ocak'ta başlıyor. Baş rollerinde Ahmet Kural, Murat Cemcir, Seda Bakan, İpek Yaylacıoğlu, Şinasi Yurtsever, Ayhan Taş ve Ayşe Kökçü gibi sevilen isimleri yer aldığı dizi kaldığı yerden izleyicileri güldürmeye devam edecek. Yeni sezon çekimlerine Sivas / Divriğ'de başlayan Kardeş Payı ekibi daha önce de Düğün Dernek filmini burada eçkmiştiler.

    Kardeş Payı Dizisi Konusu ve Oyuncu Kadrosu  

    Kardeş Payı Tanıtım Fragmanı (Teaser)

      Etiketler: Kardeş Payı Tanıtım İzle, Kardeş Payı Dizisi Tanıtımı İzle, Kardeş Payı Tanıtım Fragmanı, Kardeş Payı Yeni Tanıtım Fragmanı,Kardeş Payı Tanıtım Fragmanı İzle, Kardeş Payı Dizisi Fragmanı, Kardeş Payı Dizisi Teaser, Kardeş Payı Teaser İzle, Kardeş Payı Tanıtım Youtube, Kardeş Payı Fragman Youtube, Kardeş Payı Yeni Sezon Fragmanı, Kardeş Payı Fragman Star TV, Kardeş Payı Dizisi Star TV, Kardeş Payı Star TV,  Kardeş Payı Ahmet Kural, Kardeş Payı Murat Cemcir, Kardeş Payı 2015, Kardeş Payı Fragman İzle, Kardeş Payı Tanıtım Fragmanı Youtube, 
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Kardeş Payı Yeni Sezon (2015) Tanıtım Fragman İzle Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top