728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim TV8 Jüri Üyeleri ve Yarışmacıları

    Ekranların sevilen moda yarışması Bu Tarz Benim 2015 sezonu büyük rekabete sahne olacak. Geçtiğimiz sezon Show TV'de yayınlanan ve büyük ilgi toplayan program yeni sezonda aynı isimle iki kanalda birden yayınlanacak. TV8 büyük bir atılım yaparak jüri üyeleri ile birlikte Bu Tarz Benim yarışmasını transfer etti. Show TV ise yeni jüri üyeleri ile programı yayınlamaya devam edecek.


    Bu Tarz Benim TV8 Jüri Üyeleri


    Bu Tarz Benim yarışmasının fenomen haline gelen jüri üyeleri Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez tam kadro olarak TV8'de olacak. Sempatik tavırları ve ilginç yüz ifadeleri ile internette fenomen haline gelen ve Nurella lakabını alan Nur Yerlitaş bu sezon da en çok konuşulacak isimlerden biri olacak. Sert eleştirileri ve acımasız yorumları ile Kenan Doğulu ve İvana Sert de Nur Yerlitaş'ın gölgesinde kalmayacak. Uğurkan Erez ise yarışmacıları jürinin önüne çıkmadan önce motive etmeye devam edecek.

    Bu Tarz Benim TV8 Sunucusu Kim?

     

    Bu Tarz Benim yarışmasının iki sezondur olduğu gibi bu sezon da sunuculuğunu Öykü Serter yapacak. Bir çok yarışma programında sunucuk yapan deneyimli isim geçtiğimiz sezon duygusal anlar yaşamıştır.

    Bu Tarz Benim TV8 Yarışmacıları


    Bu Tarz Benim - Melisa Şahin
    Bu Tarz Benim - Derya Yarar
    Bu Tarz Benim- Özden Cerrahoğlu
    Bu Tarz Benim - Emel Özkızıltaş
    Bu Tarz Benim - Zeynep Öztürk
    Bu Tarz Benim - Gökçe Markal
    Bu Tarz Benim - Nazlı Hamarat
    Bu Tarz Benim - Gülşah Yanaş
    Bu Tarz Benim - Maria Surina
    Bu Tarz Benim - Gülnihal Candan
    Bu Tarz Benim - Melisa Çeliker
    Bu Tarz Benim - Gülay Hançer
    Bu Tarz Benim - Amila Kuruoğlu
    Bu Tarz Benim - Nazlı Sultan Yayla


    Bu Tarz Benim Ne Zaman? Saat Kaçta?


    Bu Tarz Benim hafta içi hergün saat 15:30'da ve cumartesi günüleri haftanın finali eleme gecesi ile TV8 ekranında izleyicilerle buluşacak.

    Bu Tarz Benim TV8, Bu Tarz Benim TV8 Jürisi, Bu Tarz Benim 2015, Bu Tarz Benim Yeni Sezon, Bu Tarz Benim Yarışmacıları, Bu Tarz Benim Tv8 Yarışmacıları, Bu Tarz Benim 2015 Yarışmacıları, Bu Tarz Benim Ne Zaman, Bu Tarz Benim Hangi Kanalda? Bu Tarz Benim Nur Yerlitaş, Bu Tarz Benim Öykü Serter, Bu Tarz Benim İvana Sert, Bu Tarz Benim Kenan Doğulu, Bu Tarz Benimdeki Kızlar, Bu Tarz Benim Mankenleri,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim TV8 Jüri Üyeleri ve Yarışmacıları Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top