728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Show Tv Jüri Üyeleri ve Yarışmacıları

    Bu Tarz Benim 2015 sezonu iki kanalda açtı. TV8'e transfer olan eski kadro yerine Show Tv yenisini aynı jenerikle aynı konseptle ekranlara getiredi. Bu Tarz Benim Yarışması merakla beklenmesi ardından herşey açıklığa kavuştu. Show tv yeni jüri üyeleri ile yarışmaya başladı.

     


    Bu Tarz Benim Show Tv Jüri Üyeleri
    Bu Tarz Benim yarışması hız kesmeden kendi kanalında devam etme kararı almıştı.Suncuuluğunu Ebru Akel'in üstlendiği programın yeni jüri üyeleri;Cemil İpekçi, Sibel Arna, Umut Eker ve Chloe Loughnan Ortaç isimleri ile Show Tv ekranlarında oluyor. Cemil İpekçi laflarını esirgemeyerek, Sibel Arna modaya bakış açısıyla, Umut Eker stilistlik bilgileriyle ve Chloe Loughnan ise sempatik tavırlarıyla programı renklendiriyor. 

    Bu Tarz Benim Show Tv Sunucusu Kim?


    Yeni sezonda sunuculuğu Ebru Akel üstleniyor. Ebru Akel birçok deneyiminin yanı sıra bunu da layıkıyla yapacağı konusunda şüphe etmiyoruz. Bu Tarz Benim sunuculuğu görevi olarak yarışmacıları sakinleştirmekle görevli olacaktır.

    Bu Tarz Benim Show Tv Yarışmacıları


    Bu Tarz Benim - Nil Anka
    Bu Tarz Benim - Özde Özkan
    Bu Tarz Benim - Ecem Akkaya
    Bu Tarz Benim - Buse Akbaşak
    Bu Tarz Benim - Serpil Gök
    Bu Tarz Benim - Nazlı Tepetaş
    Bu Tarz Benim - Duygu Harman 
    Bu Tarz Benim - Çağla Yıldırım 
    Bu Tarz Benim - İdil Naz Kaluç

     


    Bu Tarz Benim Saat Kaçta? Ne Zaman?
    Yeni sezon ve eski kanalında yeni jürisiyle Bu Tarz Benim Hafta İçi hergün 16.00'da Show Tv Ekranlarında olmaya devam ediyor.

    Bu Tarz Benim Show Tv, Bu Tarz Benim Show Tv Jürisi, Bu Tarz Benim 2015, Bu Tarz Benim Yeni Sezon, Bu Tarz Benim Yarışmacıları, Bu Tarz Benim Show Tv Yarışmacıları, Bu Tarz Benim 2015 Yarışmacıları, Bu Tarz Benim Ne Zaman, Bu Tarz Benim Hangi Kanalda? Bu Tarz Benim Cemil İpekçi, Bu Tarz Benim Ebru Akel, Bu Tarz Benim Sibel Arna, Bu Tarz Benim Umut Eker, Bu Tarz Benimdeki Kızlar, Bu Tarz Benim Mankenleri,

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Show Tv Jüri Üyeleri ve Yarışmacıları Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top