728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Yeni Jüri Üyeleri Belli Oldu (2015)

    Show Tv ekranlarında yayınlanan moda programı Bu Tarz Benim oldukça karışık bir sezon finali yaparak kanal ile yapımcılar arasında büyük tartışmalara sahne olmuştu. Bu Tarz Benim yapımcıları daha yarışma bitmeden yeni sezon için başka bir kanalla anlaşmış ve yarışma finalinin canlı yayın olacağı duyurulmasına rağmen jüri üyeleri final bölümüne katılmamış, yarışma da banttan verilerek büyük bir skandala imza atılmıştı.
    Bu Tarz Benim 3.Sezon

    Bu Tarz Benim 3. Sezonunda yep yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacılar olacak. Show Tv ekranlarında aynı isimle yayınlanmaya devam edilecek olan programın sunucusundan yarışmacısına ve jürisine kadar tüm kadrosu değişti. 19 Ocak 2015 tarihinde başlayacak olan Bu Tarz Benim'in sunuculuğunu Ebru Akel yapacak. İsim hakkı Show TV'de kalan programı Joker Yapım üstlendi. 3.Sezonda Bu Tarz Benim Jüri koltuğunda Modacı Cemil İpekçi, Umut Eker ve stil danışmanı Sibel Arna oturacak.

    Bu Tarz Benim Jüri Üyeleri Fotoğrafları




    Etiketler: Bu Tarz Benim Yeni Jüri Üyeleri, Bu Tarz Benim 2015 Jüri, Bu Tarz Benim Yeni Jürisi Kimler, Bu Tarz Benim Show Tv Jürisi, Bu Tarz Benim Cemil İpekçi, Bu Tarz Benim Umut Eker, Bu Tarz Benim Sibel Arna, Bu Tarz Benim 3. Sezon
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Yeni Jüri Üyeleri Belli Oldu (2015) Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top