728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Melisa Şahin Kimdir?

    Bu Tarz Benim Melisa ekranlarda görmeye alışık olduğumuz yarışmacılardandır.Zenginliğiyle dikkat çekiyor. Mehmet Ali Erbil'le çıkan haberlerinin yanı sıra modellik ve sunuculuk deneyimleri de var. Ekranlarda sürekli hayvanseverliğini dile getiren Melisa Şahin para harcamayı çok seven biridir. Güzellik yarışmasında 3. olarak dereceye girmeyi başarmıştır. Melisa Şahin 25 yaşında 1.78 boyunda ve 55 kilodur. Bu Tarz Benim TV8 ekranlarında gördüğümüz Melisa Gülnihal ile sürekli tartışmasından dolayı tepkiler alıyordu. Geçen haftalarda elenmiş olan Derya ile de tartışmaya giren Melisa yalnız gibi görünse de mutsuz olmadığını dile getiriyordu. Melisa'nın gelecek bölümlerde neler giyeceği merak konusu.






    Etiketler: Bu Tarz Benim  Melisa Şahin Kimdir, Bu Tarz Benim Melisa Biyografisi, Bu Tarz Benim Melisa Burcu Ne, Bu Tarz Benim Melisa Kaç Yaşında, Bu Tarz Benim Melisa Kaç Kilo, Bu Tarz Benim Melisa Evlimi, Bu Tarz Benim Melisa Nereli, Bu Tarz Benim Melisa Facebook Twitter Instagram Hesapları, Bu Tarz Benim Melisa Fotoğrafları Videoları
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Melisa Şahin Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top