728x90 AdSpace

  • Latest News

    Maral Tanıtım Fragmanı İzle

    Dizi sektörüne Kaçak Gelinler'le hızlı bir giriş yapan TV8 yeni bir diziyi daha ekranına taşıyor. Genç oyuncular Hazal Kaya ve Aras Bulut İynemli'nin rol aldığı Maral dizisi çok yakında başlıyor. Dizide genç ve başarılı bir moda tasarımcısı olan Maral'ı canlandıran Hazal Kaya, Aras Bulut İynemli'nın canlandırdığı çikolatacı çocuğa aşık oluyor.

    Maral  Dizisi Konusu ve Oyuncu Kadrosu 


    Maral Tanıtım Fragmanı (Teaser)



    Etiketler: Maral Tanıtım İzle, Maral Dizisi Tanıtımı İzle, Maral Tanıtım Fragmanı, Maral Yeni Tanıtım Fragmanı, Maral Tanıtım Fragmanı İzle, Maral Dizisi Fragmanı, Maral Dizisi Teaser, Maral Teaser İzle, Maral Tanıtım Youtube, Maral Fragman Youtube, Maral 1. Bölüm Fragmanı, Maral Fragman TV8, Maral Dizisi TV8, Maral TV8, Maral Hazal Kaya, Maral Aras Bulut İynemli, Maral 2015, Maral Fragman İzle, Maral Tanıtım Fragmanı Youtube,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Maral Tanıtım Fragmanı İzle Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top