728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Nil Anka Kimdir?

    Bu Tarz Benim Yarışmacısı Nil Anka Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Kaç Kilo, Burcu Ne?

    Show Tv Bu Tarz Benim yarışmacıları netleşti. Nil Anka Bu Tarz Benim 2015 sezonunda yeni yarışmacılarından birisi. Nil Anka kusursuz fiziğiyle ve duruşuyla yeni sezona damga vurabilecek yarışmacılardan birisi olabilir. Bilindiği üzere Bu Tarz Benim hem TV8 de hemde Show Tv'de yayınlanıyor. Ayrı Jüri üyeleri ve ayrı yarışmacılar ile sürdürülen programlar arasında büyük bir rekabet bekleniyor. Gelelim Nil Anka'yı yakından tanımaya ve Bu Tarz Benim Nil hakkında daha detaylı bilgilere.
    Bu Tarz Benim Nil

    Nil Anka, 19 Kasım 1987 tarihinde İstanbul'da dünyaya gelmiştir. Bir çok ülkeyi gezen Nil Anka modellik ve şarkıcılık yapmıştır. Daha önce bir çok tv programına katılan Nil Bu Tarz Benim'e renk katacak isimlerden birisi.

    Nil Anka Boyu: 1.74

    Nil Anka Yaşı: 27

    Nil Anka Kilosu: 56

    Nil Anka Fotoğraf Galerisi İçin Tıklayın!


    Etiketler: Nil Anka Kimdir, Nil Anka Biyografisi, Bu Tarz Benim Nil Anka, Nil Anka Bu Tarz Benim Yarışmacısı, Nil Anka Fotoğrafları ve Resimleri, Nil Anka Boyu Kaç, Nil Anka Kaç Kilo, Nil Anka Nereli, Nil Anka Evli Mi, Nil Anka Burcu Ne, Nil Anka Facebook Twitter İnstagram Hesabı, Nil Anka Show Tv Bu Tarz Benim
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Nil Anka Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top