728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Kim Elendi 31 Ocak 2015 (SHOW TV)

    Bu Tarz Benim eleme gecesinde yarışmacılar performanslarıyla oldukça konuşulacaklar. Show Tv Bu Tarz Benim eleme gecesisinde yarışmacılar tarz olmak için büyük mücadele verdi. Poydumda tarzlarını ve yeteneklerini sergileyen yarışmacılardan bakalım bu hafta elenen isim kim olacak.

    Cemil İpekçi, Sibel Arna, Umut Eker ve Chloe Loughnan Ortaç'ın jüri üyeleri olduğu ve Ebru Akel'in sunduğu Show Tv Bu Tarz Benim de 31 Ocak Eleme Gecesi'nin kaybeden ismi kim olacak merakla bekleniyor.

    Show Tv Bu Tarz Benim Eleme Gecesi'nin bu akşamki konsepti Yıldızlar Dünyası oldu. Yarışmacılar yıldız isimlerin taklitleriyle sahnede performans sergiledi. Gecenin konukları ise Diva Bülent Ersoy ile Kibariye oldu.

    Bu Tarz Benim Show Tv Yarışmacılar


    İdil Naz Kaluç
    Buse Akbaşak
    Serpil Gök
    Ecem Akkaya
    Aygün Aydın
    Nazlı Tepetaş
    Serpil Cansız
    Duygu Harman
    Müge Ökmen
    Özde Özkan
    Öykü Ekinci
    İrem Özcan

    Show Tv Bu Tarz Benim 31 Ocak 2015 Elemegecesinde Elenen İsim "İREM ÖZCAN" Oldu...

    Etiketler: Bu Tarz Benim Kim Elendi, Bu Tarz Benim 31 Ocak 2015 Show Tv Kim Elendi, Bu Tarz Benim Show Tv Eleme Gecesi izle, Bu Tarz Benim 31.01.2015 Elenen İsim, Bu Tarz Benimden Kim Elendi Show Tv, Bu Tarz Benim Kim Elendi izle Youtube, Bu Tarz Benim Cumartesi Show Tv
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Kim Elendi 31 Ocak 2015 (SHOW TV) Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top