728x90 AdSpace

  • Latest News

    Sibel Arna Bu Tarz Benim Jüri Üyesi

    Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Sibel Arna Kimdir?  

    Bu Taz Benim 3. Sezon'un yeni bayan jüri üyesi Sibel Arna oldu. Daha önceki sezonda 2 bayan bir erkekten oluşan jüri, 3. sezonda 1 bayan 2 erkek üyeden oluşacak. Öyle oluncada bütün gözler Sibel Arna üzerinde olacak gibi görünüyor. Bu Tarz Benim yeni sezonu 19 Ocak akşamı Show Tv'de başlıyor. Bu Tarz Benim yeni jüri üyesi Sibel Arna daha önce pek tanınmasada yarışmayla birlikte eminizki tüm Türkiye'nin tanıdığı bir isim haline gelecek.
    Sibel Arna Bu Tarz Benim

    Sibel Arna Kimdir, Yaşı, Boyu, Burcu, Kilosu Kaç?

    Moda sektörüyle uğraşan Sibel Arna 1979 yılında doğru. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden mezun oldu. Eylül 2006 senesinden itibaren CNN TÜRK'te "Trends" adlı moda programını hazırlayıp sunuyor. 1997-2000 yılları arasında Milliyet Gazetesi için moda, kozmetik ve güzellik üzerine Gezdim Gördüm Yazdım köşesini hazırladı. 2000-2002 yıllarında, Sabah Gazetesi Hafta Sonu İlaveleri için mekanlar, moda, tasarım, sinema ve müzik gibi alanlarda haber, röportajlar yaptı. Sibel Arna moda dünyasında oldukça başarılı bir kariyere sahip. Bu Tarz Benim jüri üyeliğiyle de bu başarısını pekiştirecektir.

    Etiketler: Sibel Arna Kimdir, Sibel Arna Bu Tarz Benim Jüri Üyesi, Sibel Arna Boyu Yaşı Kilosu Kaç, Sibel Arna Burcu Ne, Sibel Arna Fotoğrafları Resimleri, Sibel Arna Facebook Twitter İnstagram Hesabı, Sibel Arna Evli Mi?
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Sibel Arna Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top