728x90 AdSpace

  • Latest News

    Umut Eker Bu Tarz Benim Jüri Üyesi

    Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Umut Eker Kimdir?

    Ekranların fenomen moda yarışma programı Bu Tarz Benim'in yeni jüri üyeleri nihayet belli oldu. Umut Eker Bu Tarz Benim 2015'te jüri üyelerinden birisi oldu. Bu Tarz Benim yeni sezonu Ocak ayı içerisinde Show Tv ekranlarında başlayacak. Yep yeni yarışmacılar ve yeni jüri üyeleriyle eski başarısını yakalayacak mı hep birlikte göreceğiz. Bu Tarz Benim Umut Eker'i daha yakından tanıtalım.

    Umut Eker Kimdir, Kaç Yaşında, Burcu Ne, Boyu ve Kilosu Kaç?

    Modacı olan Umut Eker, 1983 senesinde İstanbul Bakırköy'de doğmuştur. Okul döneminde aile baskısı yüzünden Eker bir bankada staj yapmaya başlamış ve sonunun bir bankacı olmaya gittiğini farkedince her şeyi bırakıp güneye kaçmış. 2002 senesinde Diesel'den ayrılıp birkaç arkadaşıyla bir street fashion markasını kurdu. Çok hızlı büyüdüler ve yurt dışında birçok ülkeye ihracat yaptılar. Umut Eker 1.5 sene evvel hisselerini arkadaşlarına devredip, dinlenme ve birçok şeyden uzaklaşma kararı aldı. İlerleyen zamanlarda kendi markasını yaratmak istiyor.Bu isteğine Bu Tarz Benim'de göstereceği performansın katkısı büyük olacak gibi görünüyor.

    Etiketler: Umut Eker Bu Tarz Benim Jüri Üyesi, Umut Eker Kimdir, Umut Eker Biyografisi, Umut Eker Fotoğrafları, Umut Eker Boyu Yaşı Kilosu Burcu Nedir, Umut Eker İnstagram ve Twiiter Hesabı, Umut Eker Bu Tarz Benim Jürisi
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Umut Eker Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top