728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat Kimdir?

    Bu Tarz Benim Nazlı mal varlığı ve şarkıcığıyla gözleri üstüne çekmeyi başardı. Özellikle marka kıyafetleri çantaları ve sesiyle dikkat çeken Bu Tarz Benim Nazlı assolist tarzıyla ön plana çıkmıştı. Genel olarak kokoş tarzıyla jürinin beğenisini kazanıp yarışmaya devam etme hakkı elde etmişti. Nazlı Hamarat şarkıcı olarak piyasalarda olan daha sonrasında ise kendini moda konusunda ilerletmek istemektedir.Ege Üniversitesi Radyo ve Televizyon bölümü mezunu Nazlı 26 yaşında ve evlidir. Bu Tarz Benim TV8'in yeni bölümlerinde Nazlı'nın tarzı merak konusu
     


    Etiketler: Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat Kimdir, Bu Tarz Benim Nazlı Biyografisi, Bu Tarz Benim Nazlı Burcu Ne, Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat Yaşında, Bu Tarz Benim Nazlı Kaç Kilo, Bu Tarz Benim Nazlı Evlimi, Bu Tarz Benim Nazlı Nereli, Bu Tarz Benim Nazlı Facebook Twitter Instagram Hesapları, Bu Tarz Benim Nazlı Fotoğrafları Videoları
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top