728x90 AdSpace

  • Latest News

    Serçe Sarayı Tanıtım Fragmanı

    Star TV'nin yeni dizisi Serçe Sarayı'nın ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Başrollerinde Songül Öden, Alican Yücesoy ve Mert Fırat'ın yer aldığı Serçe Sarayı çok yakında Star TV'de ekrana gelecek. Kocasını kaybeden ve onun hatırasına sahip çıkmak için bir daha evlenmemiş bir kadın olan Serçe yıllar sonra kocasının kendisini aldatmış olduğunu öğrenir. Geçmiş hatıraları yerle bir olan Serçe eski aşkının yeniden mahalleye dönünce karışık duygular yaşar.

      Serçe Sarayı Konusu ve Oyuncu Kadrosu 


    Serçe Sarayı Tanıtım Fragmanı (Teaser)



    Etiketler: Serçe Sarayı Tanıtım İzle, Serçe Sarayı Dizisi Tanıtımı İzle, Serçe Sarayı Tanıtım Fragmanı, Serçe Sarayı Yeni Tanıtım Fragmanı, Serçe Sarayı Tanıtım Fragmanı İzle, Serçe Sarayı Dizisi Fragmanı, Serçe Sarayı Dizisi Teaser, Serçe Sarayı  Teaser İzle, Serçe Sarayı Tanıtım Youtube, Serçe Sarayı Fragman Youtube, Serçe Sarayı 1. Bölüm Fragmanı, Serçe Sarayı Fragman Star TV, Serçe Sarayı Dizisi Star TV, Serçe Sarayı Star TV, Serçe Sarayı Songül Öden, Serçe Sarayı Mert Fırat, Serçe Sarayı  2015, Serçe Sarayı Fragman İzle, Serçe Sarayı Tanıtım Fragmanı Youtube,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Serçe Sarayı Tanıtım Fragmanı Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top