728x90 AdSpace

  • Latest News

    Cemil İpekçi Bu Tarz Benim Jüri Üyesi

    Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Cemil İpekçi Kimdir?

    Ünlü modacı Cemil İpekçi Bu Tarz Benim jüri üyesi oldu. Türkiye'nin en tanınmış modacılarından birisi olan Cemil İpekçi, Bu Tarz Benim 3. Sezonunda 3 jüri üyesinden birisi oldu. Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yeni sezonu çok yakında başlıyor.
    Bu Tarz Benim Cemil İpekçi

    Bu Tarz Benim eski jüri üyeleri ise TV8 ile anlaşarak yeni bir moda yarışma programı yapacaklar. Cemil İpekçi renkli hayatıyla oldukça popüler birisi. Bu nedenle Bu Tarz Benim'in en renkli jüri üyesi olacağından hiç şüphe yok.

    Cemil İpekçi Kimdir?

    Cemil İpekçi, 5 Ağustos 1948 yılında İstanbul'da dünyaya gelmiştir. Babası Nejat İpekçi, annesi Sahire İpelçi'dir. Cemil İpekçi daha 7 yaşındayken anne ve babası ayrılmışlardır. Şevkat İpekçi (d.1944), ve Kenan İpekçi (d.1951) adında bir ablası bir erkek kardeşi vardır. Cemil İpekçi İlköğrenimine 1955 yılında Işık Lisesi'nde başlamış daha sonra da Şişli Koleji'ne geçmiştir. Cemil İpekçi "Royal Academy of Art" Desen bölümünden 1971 tarihinde mezun oldu.

    Belçika'da üniversitede okurken harçlığını çıkarmak için beş sene boyunca bir kulüpte şarkılar söylemiştir. 1972-1975 yılları arasında hazır giyim üzerine stilist olarak çalıştı ve 1975 yılından itibaren de kendi moda evini kurarak, özgür tasarımlarını Tzagne isimli butiğinde gerçekleştirmeye başladı. Cemil İpekçi'nin 1984'e kadar gerçekleştirdiği bütün tasarımları Eski Anadolu Uygarlığı'nın izlerini taşırken, 1984'de yeniden İstanbul'a dönüşünden bugüne kadar yaşattığı tasarım evi Haute Couture ile çağdaş gece modasına şaşırtıcı bir dönüş yaptı. Modacı Cemil İpekçi, Şişli Belediyesi'ne bağlı Temizlik İşleri Müdürlüğü çalışanları için yeni kıyafetler hazırladı. Temizlik işçileri, bundan sonra Cemil İpekçi'nin özel tasarım kıyafetleriyle Şişli halkına hizmet verecekler. Ayrıca THY hosteslerinide giydirmişti.

    Etiketler: Bu Tarz Benim Cemil İpekçi Kimdir, Cemil İpekçi Biyografisi, Cemil İpekçi Bu Tarz Benim Jüri Üyesi, Bu Tarz Benim Jüri Üyeleri Kimler, Cemil İpekçi Kaç Yaşında, Cemil İpekçi Boyu Kilosu Burcu Yaşı İnstagram ve Twitter Hesabı
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Cemil İpekçi Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top