728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş Kimdir?

    Bu Tarz Benim TV8'in en komik ve ilgi çeken yarışmacısı Emel Özkızıltaş'ı tanıyacağız. Özellikle yaptığı başarılı taklitlerle yarışmaya damga vuran Bu Tarz Benim Emel kimdir, ne iş yapar, kaç yaşındadır gibi soruların cevabını bu yazımızda bulacaksınız. Emel Kızıltaş'ın esas mesleği kabin memurluğudur. Daha önceki sezon yapılan Bu Tarz Benim yarışmasına da katılan emel özellikle giydiği hintli kostümüyle fenomen haline gelmişti.
    Bu Tarz Benim Emel

    Bu Tarz Benim Emel esmer güzeli neşeli bir kadın. Yarışmanın en renkli simalarından birisi. Yaptığı Türkan Şoray taklitleri ile yarışmaya oldukça renk kattı. Bu Tarz Benim Emel 28 yaşındadır. Düzgün fiziği ve neşeli güler yüzlü yarışmacı izleyicilerin oldukça beğenisini kazanan bir isim. Bu Tarz Benim TV8'in şimdiden en favori isimlerinden birisi olan Emel başarılı kombinleriyle jürinin gözüne girmeyi başarıyor.

    Bu Tarz Benim Emel'in Hintli Kostümü İzle

    Bu Tarz Benim Emel Kızıltaş Fotoğrafları




    Etiketler: Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş Kimdir, Bu Tarz Benim Emel Biyografisi, Bu Tarz Benim Emel Burcu Ne, Bu Tarz Benim Emel Kaç Yaşında, Bu Tarz Benim Emel Kaç Kilo, Bu Tarz Benim Emel Evlimi, Bu Tarz Benim Emel Nereli, Bu Tarz Benim Emel Facebook Twitter Instagram Hesapları, Bu Tarz Benim Emel Fotoğrafları Videoları
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top