728x90 AdSpace

  • Latest News

    Kara Kutu Dizisi Tanıtım Fragman İzle

    Kanal D'de Kurtlar Vadisi Pusu'dan sonra yeni bir aksiyon dizisi daha başlıyor. Kara Kutu farklı konusu ve sıra dışı hayat hikayeleri ile çok yakında başlıyor. Orhan Kılıç'ın canlandırdığı Mehmet isimli karakter üzerinde şekillenen hikaye oldukça ilgi çekici. Mehmet Irak'ta çok ağır işkenceler görmüş ve hafızasını yitirmiş bir MİT elamanıdır. Hiçbir şey hatırlamayan Mehmet kendine sessiz ve sakin bir hayat kurmuştur. Ancak bu sessiz hayat çok üzün sürmeyecek.

    Kara Kutu Dizisi Konusu ve Oyuncu Kadrosu 

      Kara Kutu Tanıtım Fragmanı (Teaser)

     
    Kara Kutu Tanıtım İzle, Kara Kutu Dizisi Tanıtımı İzle, Kara Kutu Tanıtım Fragmanı, Kara Kutu Yeni Tanıtım Fragmanı, Kara Kutu Tanıtım Fragmanı İzle, Kara Kutu Dizisi Fragmanı, Kara Kutu Dizisi Teaser, Kara Kutu Teaser İzle, Kara Kutu Tanıtım Youtube, Kara Kutu Fragman Youtube, Kara Kutu 1. Bölüm Fragmanı, Kara Kutu Fragman Kanal D, Kara Kutu Dizisi Kanal D, Kara Kutu Kanal D, Kara Kutu Orhan Kılıç, Kara Kutu Deniz Uğur, Kara Kutu 2015, Kara Kutu Fragman İzle, Kara Kutu Tanıtım Fragmanı Youtube,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Kara Kutu Dizisi Tanıtım Fragman İzle Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top