728x90 AdSpace

  • Latest News

    Chloe Loughnan Ortaç Bu Tarz Benim Jüri Üyesi

    Bu Tarz Benim Chloe Loughnan Ortaç Kimdir? Boyu, Yaşı, Kilosu, Burcu Ne?

    Bu Tarz Benim süpriz bir jüri üyesinin katılımıyla Show Tv'de başladı. Daha önce duyurulan 3 jüri üyesine son olarak Serdar Ortaç'ın manken olan eşi Chloe Loughnan Ortaç da dahil oldu. Diğer üç jüri üyeleri arasında moda tasarımcısı Cemil İpekçi, moda yazarı Sibel Arna ve stil danışmanı Umut Eker bulunuyordu. Chloe'nin katılımıyla jüye üyeleri 4 kişi oldu.
    Chloe Loughnan Ortaç

    Öte yandan Bu Tarz Benim eski jüri üyeleri de Tv8 ekranlarında aynı ad ile program yapacağı duyuruldu. Aynı isimli iki programın iki ayrı kanalda yayınlanması biraz tuhaf olacak. Türk televizyon tarihinde pek yaşanmış bir şey değil. Bakalım izleyici hangi programı takip edecek. Rekabetli geçecek yarışın kazananı Show Tv'mi yoksa TV8 mi olacak.

    Chloe Loughnan Ortaç Kimdir?

    Türkiye onu Serdar Ortaç ile yaşadığı aşkla tanıdı. İkili daha sonra ilişkilerini evlilikle sonuçlandırdı. 1992 yılında Litvanya'da dünyaya geldi. İrlanda’da üniversite eğitimini sürdürürken Paris’te yer alan mankenlik ajansından teklif alması üzerine eğitimini dondurarak Paris’e giden güzel manken burada başarılı projelere imza atarak mankenlik kariyerinde önemli adımlar atmıştır.Daha sonra gezmek için geldiği İstanbul'u çok sevmiş ve Türkiye'de yaşama kararı almıştır. Bazı tv dizilerinde ve kliplerde rol alan güzel manken Bu Tarz Benim ile jüri üyeliğine de soyundu. Düzgün fiziğiyle dikkatleri üzerinde toplayan Chloe, en dikkat çeken jüri üyerinden birisi olacak.

    Etiketler: Chloe Loughnan Ortaç Bu Tarz Benim, Chloe Loughnan Ortaç Kimdir, Chloe Loughnan Ortaç Yaşı Boyu Kilosu, Burcu Ne, Chloe Loughnan Ortaç Twitter, Facebook, İnstagram Hesabı, Chloe Loughnan Ortaç Fotoğrafları Resimleri
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Chloe Loughnan Ortaç Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top