728x90 AdSpace

  • Latest News

    ADI MUTLULUK DİZİSİ DOLUNAY'IN SÖYLEDİĞİ ŞARKI UNUTTUN MU BENİ SÖZLERİ

    ADI MUTLULUK DİZİSİ DOLUNAY SÖYLEDİĞİ ŞARKI

    Fox Tv'nin sevilen dizisi Adı Mutluluk yeni bölümleri ile devam ederken dizi her geçen gün daha fazla izlenerek oldukça sevilmektedir. Başrollerinde Kaan Yıldırım, Ezgi Eyüboğlu, Aslı Bekiroğlu, Dilara Aksüyek, Orçun İynemli gibi başarılı bir çok oyuncu yer almaktadır.

    Yeni bölümü ile ekrana gelen Adı Mutluluk dizisinde bu bölümde en dikkat çeken ve sevilen sahnelerden birisi Dolunay'ın barda söylediği şarkı oldu. Dolunay söylediği Unuttun mu Beni şarkısı ile izleyenlere keyifli anlar yaşatmayı başardı. Dolunay'ın söylediği şarkı kimin şarkısı ve Dolunay Unuttun Mu Beni şarkısının sözlerini sizler için derledik.

    Sezen Aksu Unuttun Mu Beni Şarkı Sözleri 
    Unuttun mu beni, her şeyimi?
    Sildin mi bütün izlerimi?
    Hüç düşmedim mi aklına?
    Hiç çalmadı mı o şarkı?
    O sahil, o ev, o ada
    O kırlangıç da mı küs bana?
    Sanırdım ki aşklar ancak
    Filmlerde böyle...

    Ben hala dolaşıyorum avare
    Hani görsen, enikonu divane
    Ne yaptıysam olmadı, ne çare
    Unutamadım, gitti!

    Ey aşk! Neredesin şimdi?
    Sen de mi terk ettin beni?
    Ne hata ettiysem, affet!
    Büyüklük sende kalsın, e mi?
    Sen de olmazsan eğer,
    Batar artık bu gemi

    Ben hala dolaşıyorum avare
    Hani görsen, enikonu divane
    Ne yaptıysam olmadı, ne çare
    Unutamadım, gitti!

    Söz : Sezen Aksu
    Müzik : Sezen Aksu

    adı mutluluk dizisi dolunayın söylediği şarkı, dolunay unuttun mu beni şarkısı, adi mutluluk dizisi dolunay unuttun mu beni sarki sözleri, dolunayın söylediği şarkı kimin, sezen aksu unuttun mu beni şarkısı, dolunay adı mutluluk dizisinde soyledigi sarki
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: ADI MUTLULUK DİZİSİ DOLUNAY'IN SÖYLEDİĞİ ŞARKI UNUTTUN MU BENİ SÖZLERİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top