728x90 AdSpace

  • Latest News

    GÖKHAN ÖZEN MİS ŞARKI SÖZLERİ - 2015 GÖKHAN ÖZEN MİS İSİMLİ ŞARKISI VE SÖZLERİ

    gokhan-ozen-mis-sarki-sozleri
    GÖKHAN ÖZEN MİS ŞARKI SÖZLERİ

    Bu yaza damga vuracak albümler arasında yerini alan albümlerden bir tanesi de Gökhan Özen Maske albümüdür. Tamamlanması 4 farklı ülkede yapılan Maske albümünde Gökhan Özen 24 şarkı arasından seçtiği 14 şarkıya yer vermiştir. Birbirinden güzel ve başarılı şarkıların yer aldığı albümde toplamda 14 şarkı yer almakta ve albümdeki tüm şarkıların sözleri ve müzikleri başarılı sanatçı Gökhan Özen'e aittir.

    Gökhan Özen 2015 Maske isimli albümünün çıkış parçası olarak Mis isimli şarkı seçilmiştir. Ayrıca Gökhan Özen'in eşi Selen Özen bu şarkıda ve Deliyim isimli şarkıda vokallik yapmıştır. 

    Albümde yer alan 14 şarkıdan en sevilen ve beğenilen şarkılar arasında olan Mis isimli şarkı olmaktadır. Mis isimli şarkının klibi de Gökhan Özen yönetmenliğinde çekildi. Bizde sizler için bu yazımızda Gökhan Özen Mis şarkısının sözlerini derledik. İşte Mis şarkı sözleri...


    Gökhan Özen Mis Şarkı Sözleri 
    Yakmışım bu aralar
    Senle tüm gemileri
    Kaçmışım uzağına 
    İki ileri bir geri

    Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz
    Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz

    Bir bilet aldım oh mis 
    Sezonu açtım oh mis
    Denize karşı şöyle
    Bir nefes aldım oh mis

    Ben kendime emanet
    Aydınlandım nihayet
    Oralar da nasıl bilmem
    Buaralar da ohh hava mis

    Mis mis mis mis mis
    Yakmışım bu aralar
    Senle tüm gemileri
    Kaçmışım uzağına
    İki ileri bir geri

    Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz
    Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz

    Bir bilet aldım oh mis
    Sezonu açtım oh mis
    Denize karşı şöyle
    Bir nefes aldım oh mis

    Ben kendime emanet
    Aydınlandım nihayet
    Oralar da nasıl bilmem
    Buaralar da ohh hava mis
    Mis mis mis mis mis

    gökhan özen mis şarkı sözleri, gökhan özen mis şarkısı, gokhan ozen mis, gökhan özen mis şarkı sözü, gokhan ozen mis sarki sozleri, gökhan özen maske albümü, gökhan özen maske albüm şarkıları, gokhan ozen 2015 albumu, 2015 gökhan özen mis albümü,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: GÖKHAN ÖZEN MİS ŞARKI SÖZLERİ - 2015 GÖKHAN ÖZEN MİS İSİMLİ ŞARKISI VE SÖZLERİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top