728x90 AdSpace

  • Latest News

    EZO LİMAN ŞARKI SÖZLERİ - EZO 2015 LİMAN ALBÜMÜ ŞARKILARI VE SÖZLERİ

    ezo-liman-sarki-sozleri
    EZO LİMAN ŞARKI SÖZLERİ

    Müzik dünyasına ilk olarak Rafet El Roman ile düet yaparak giren güzel sanatçı Ezo daha sonra kendi albümü ile yoluna devam etmiş ve oldukça başarılı olmuştur. Rafet El Roman ile Kalbine Sürgün şarkısında düet yaptıktan sonra tanınan Ezo, Git Diyemem isimli single albümü ve son olarak ise Liman isimli albümünü çıkarmıştır.

    Liman isimli albümü ile müzik marketlerde yerini alan başarılı sanatçı Ezo, albümle aynı ismi taşıyan Liman şarkısı ile de oldukça beğeni toplamış ve müzik listelerinde ilk sıralarda yer almaktadır. 

    Liman isimli şarkının sözleri Şebnem Sungur'a ve müziği ise Gökhan Tepe'ye aittir. Son günlerin en çok dinlenen şarkılarından olan Ezo Liman şarkısının sözlerini sizler için derledik ve paylaştık. İlerleyen günlerde ise sanatçının Liman albümünde yer alan tüm şarkıların listesini burada bulabilirsiniz.

    Ezo Liman Şarkı Sözleri
    Şimdi bir omuz bir liman bul kendine 
    Ağla ağla gözyaşın karışsın denizlere 
    Bir düşün biz ikimiz sığdık mı hasrete 
    Bağla şimdi yolları işin yoksa gurbete 
    İstanbul bugün bana koca bir meyhane 

    Kurulmuş iki sofra karşılıklı şahane 
    Aynı senle ben gibi konuşamaz gibiler 
    Şerefe kalkan kollar uzaktan birbirine 
    De ki ben buzdum nasıl köze döndüm 
    Bir yangını yaktım da öylece söndüm 

    Seni böyle severken bize nasıl kıydın 
    Ben hep sana küstüm de kendime kızdım 
    Şimdi bir omuz bir liman bul kendine 
    Ağla ağla gözyaşın karışsın denizlere 
    Bir düşün biz ikimiz sığdık mı hasrete 
    Bağla şimdi yolları işin yoksa gurbete 

    Söz: Şebnem Sungur 
    Müzik: Gökhan Tepe

    ezo liman şarkı sözleri, ezo liman şarkısı, liman şarkı sözleri ezo, ezo 2015 yeni albümü liman, ezo liman sözü, ezo liman sarki sozleri, 2015 ezo yeni albüm şarkıları, ezo şarkısı liman sözleri, ezo yeni albümü liman, ezo liman albümündeki şarkılar
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: EZO LİMAN ŞARKI SÖZLERİ - EZO 2015 LİMAN ALBÜMÜ ŞARKILARI VE SÖZLERİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top