728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Duygu Barazi Kimdir?

    İşte Benim Stilim kaldığı yerden aralıksız devam ediyor. Emel Özkızıltaş'ın birinci olduğu final gecesi podyuma çıkan yeni yarışmacılar oldukça iddialı. Yeni sezonun çok çekişmeli geçeceği tanışma gecesi belli oldu. Yeni sezonun iddialı yarışmacılarından biri olan Duygu Barazi İstanbul'da yaşıyor.

    İşte Benim Stilim Duygu Barazi Kimdir?


    İşte Benim Stilim'in yeni sezon yarışmacılarından biri olan Duygu Barazi 33 yaşında. İstanbul'da yaşayan Duygu dünyaca ünlü oyuncu Angelina Jolie'ye olan benzerliği ile dikkat çekiyor. Daha önce Bu Tarz Benim ismiyle yayınlanan programa konuk yarışmacı olarak katılmıştı. İvana Sert ve Nur Yerlitaş'tan yıldız alan Duygu Barazi, Kemal Doğulu'dan ise geçer not alamamıştı. Duygu Barazi'nin 3. sezondan nasıl bir performans sergileyeceğini önümüzdeki haftalarda hep birlikte göreceğiz.

    Duygu Barazi'nin resmi instagram hesabına @duygu_barazi adresinden ulaşabilirsiniz.

    İşte Benim Stilim Duygu Barazi Kimdir, Duygu Barazi Kaç Yaşında, Duygu Barazi Nereli, Duygu Barazi Fotoğrafları, Duygu Barazi instagram facebook twitter hesap adresleri, Duygu Barazi Burcu Ne, Duygu Barazi Ne İş Yapıyor? İşte Benim Stilim Duygu Barazi
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Duygu Barazi Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top