728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bana Baba Dedi Dizisi Didem - Yağmur Tanrısevsin Kimdir?

    Bana Baba Dedi dizisi 10 Nisan Cuma akşamı TV8'de başlıyor. Başrollerinde 3 adam olarak tanınan Oğuzhan Koç, Eser Yenerler ve İbrahim Büyükak'ın yer aldığı dizide ayrıca  Ersin Korkut, Cezmi Baskın, Ayşe Tunaboylu, Burçin Abdullah, İpek Tenolcay, Gözde Mutluer, Ali Çelik ve Gülsüm Alkan gibi pek çok seilen oyuncu rol alıyor. Dizinin en dikkat çeken oyuncularında biri de güzel oyuncu Yağmur Tanrısevsin.

    Bana Baba Dedi Dizisi Didem Kimdir? Gerçek Adı Ne?


    Bana Baba Dedi dizisindeki Didem karakterini güzel oyuncu Yağmur Tanrısevsin canlandırıyor. Genç ve güzel bir kız olan Didem, Kaan'ın eski okul arkadaşıdır. Eskiden kilolu bir kız olan Didem'in lakabı Duba'ymış. Ama aradan geçen yıllar sonucu Didem güzel ve bakımlı bir kıza dönüşmüş. Kaan'la Didem'in yolları yıllar sonra takrar kesişir. Bu ikilinin yıllar sonra karşılaşması ne gibi olaylara sebep olacak hep birlikte göreceğiz.

    Yağmur Tanrısevsin Kimdir? Kaç Yaşında?


    Güzel oyuncu Yağmur Tanrısevsin 24 Ağustos 1990'da İstanbul'da dünyaya geldi. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik & Cam Bölümü'nde eğitim gören güzel oyuncu ayrıca özel olarak oyunculuk eğitimi de almaktadır. Boks, tenis, kayak ve basketbol gibi sporlara meraklı olan genç oyuncu ayrıca resim ve heykele de yakından ilgileniyor. İlk olarak Amerikan yapımı olan The Tragedy isimli filmde kamera karşısına geçti. Daha sonra ise Adını Feriha Koydum ve Pis Yedili gibi dizilerde konuk oyuncu olarak yer aldı. Güneşi Beklerken dizisinde canlandırdığı Melis karakteri ile büyük bir çıkış yapan genç oyuncu geniş bir hayran kitlesi edindi. Son olarak ATV'de yayınlanan Kaçak dizisinde rol aldı. Bana Baba Dedi dizisi ile yeniden kamera karşısına çıkan Yağmur Tanrısevsin, Didem isimli karakteri canlandırıyor.
    Bana Baba Dedi Dizisi Didem Kimdir? Bana Baba Dedi Dizisi Didem Gerçek Adı Ne? Bana Baba Dedideki Didemin Gerçek İsmi, Bana Baba Dedi Dizisi Didem, Yağmur Tanrısevsin Kimdir? Yağmur Tanrısevsin Biyografisi, Yağmur Tanrısevsin Dizileri, Yağmur Tanrısevsin Kaç Yaşında? Yağmur Tanrısevsin Fotoğrafları, Yağmur Tanrısevsin Resimleri, Yağmur Tanrısevsin Bana Baba Dedi Dizisi,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bana Baba Dedi Dizisi Didem - Yağmur Tanrısevsin Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top