728x90 AdSpace

  • Latest News

    24 Nisan İşte Benim Stilim Kim Elendi?

    İşte Benim Stilim her hafta olduğu gibi bu haftada elemede bir yarışmacısını elemek zorunda kalacak. Heyecanla, tartışmayla, kahkahalarla geçen bir haftanın sonunda eleme gecesinde bir kız daha hayallerini yarıda bırakmak zorunda kalacak. Konuk jüri olarak Linet yarışmaya renk katacak. Eleme gecesiyle ilgili tüm detayları bu yazımızda bulabilirsiniz. Bu gecenin konsepti ise Yaza Merhaba Partisi olarak belirlendi.

    İşte Benim Stilim Kim Elendi? 24 Nisan 2015

    İşte Benim Stilim her eleme gecesinde olduğu gibi bu gecede herkesin nefesini kesti. Her hafta çeşitli konseptler belirlenen gecede bu hafta herşey rüya gibi olacak. Her yarışmacı kostümünü sergilerken bunun yanı sıra Linet geceye efsane şarkılarıyla eğlendirdi. Gecenin sonunda elenenin açıklanması için meraklar tavan yaptı.

    Linet Büşra elensin dedi.
    Nur Yerlitaş Büşra elensin dedi.
    İvana Sert ise Sinem Umaş elensin dedi.
    Uğurkan Erez 'Sinem Umaş' elensin dedi.


    Elenen yarışmacıyı Kemal Doğulu'nun oyu belirledi. Kemal Doğulu Büşra Eyen Siral elensin diyerek bu hafta elenen ismi ilan etti. İşte Benim Stilimden elenen isim Büşra oldu.

    Büşra Eyen Siral Kimdir?


    İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Fragmanı izle 24 Nisan 2015

    24 Nisan İşte Benim Stilim Kim Elendi, İşte Benim Stilim'den Elenen isim, İşte Benim Stilim 24-25 Nisan 2015 Elenen Kim Oldu?
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: 24 Nisan İşte Benim Stilim Kim Elendi? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top