728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bana Baba Dedi 1. Bölüm Fragmanı İzle

    Başrollerinde Yağmur Tanrısevsin, Oğuzhan Koç, Eser Yenerler ve İbrahim Büyükak gibi oyuncuların rol aldığı Bana Baba Dedi dizisinin 1. bölüm fragmanı yayınlandı. Kapılarına bırakılan bir bebeğe bakmak zorunda kalan 3 arkadaşın başlarından geçen komik olayların anlatılacağı diziside aşk ve duygusal sahneler de olacak. Bana Baba Dedi dizisi 10 Nisan cuma 20:00'de TV8'de ekrana gelecek.
    Etiketler: Bana Baba Dedi 10 Nisan, Bana Baba Dedi 10.04.2015, Bana Baba Dedi 1. Bölüm Fragmanı, Bana Baba Dedi Yeni Bölüm Fragmanı, Bana Baba Dedi Son bölüm Fragmanı, Bana Baba Dedi 1. Bölüm Tanıtımı, Bana Baba Dedi TV8, Bana Baba Dedi Yeni Tanıtımı İzle, Bana Baba Dedi Youtube, Bana Baba Dedi Dizisi
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bana Baba Dedi 1. Bölüm Fragmanı İzle Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top