728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Merve Çağşırlı Kimdir?

    İşte Benim Stilim yeni sezonun en iddialı yarışmacılarından Merve Çağşırlı jürinin beğenisini almayı başarmıştı ve yeni sezona katılmaya hak kazanmıştır. Merve kimdir, ne iş yapar gibi merak ettikleriniz bu yazımızda mevcuttur.

    İşte Benim Stilim Merve Çağşırlı Kimdir?

    XXX
    İşte Benim Stilim Merve Çağşırlı Makedon göçmeni bir anne ile Rusya göçmeni bir babanın kızı olarak dünyaya gelmiştir. İstanbul'da yaşamaktadır ve Bilgi Üniversitesi Siyaset Bilimi bölümü mezunudur.18 yaşında Bilgi Üniversitesinde ilk moda kulübünü kurmuştur. Esas mesleği ise editörlük ancak bunun yanı sıra moda bloggerlığı yapmaktadır. İşte Benim Stilim Merve şimdiden halkın da beğenisini almış gibi görünüyor.

    İşte Benim Stilim Merve Çağşırlı'nın Fotoğrafları 


    Merve Çağşırlı'nın Resmi İntagram hesabına @merveroseveen adresinden ulaşabilirsiniz. Twitter hesabı kullanmadığı bilgisine ulaştık.
    Etiketler: İşte Benim Stilim Merve Çağşırlı Kimdir, İşte Benim Stilim Merve Biyografisi, İşte Benim Stilim Merve Burcu Ne, İşte Benim Stilim Merve Kaç Yaşında, İşte Benim Stilim Merve Kaç Kilo, İşte Benim Stilim Merve Evlimi, İşte Benim Stilim Merve Nereli, İşte Benim Stilim Merve Facebook Twitter Instagram Hesapları, İşte Benim Stilim Merve Fotoğrafları Videoları
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Merve Çağşırlı Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top