728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları

    İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları
    İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları, Büyük Final Gecesinde görücüye çıktı. İşte Benim Stilim 2. sezonu büyük kavgalar ve tartışmaların ardından sona erdi. İşte Benim Stilim 2.Sezonun kazananı Zeynep Öztürk, Nazlı Hamarat ve Çiğdem Çelik gibi iddialı isimleri gerirede bırakarak Emel Özkızıltaş oldu. 2. Sezonun final gecesinde yeni yarışmacılar da podyuma çıkarak kendilerini tanıttı. Oldukça iddialı konuşan yeni yarışmacılar 3. sezonun çok renkli geçeceğinin sinyalini verdi.

    İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları

    Büşra Eyen Siray
    Cerem Gümgüz Kimdir?
    Cerem Gümgüz
    Didem Ezgi Akın Kimdir?
    Didem Ezgi Akın
    Duygu Barazi

    Elçin Kayadibi Şenel Kimdir?
    Elçin Kayadibi Şenel

    Ezgi Ünal Kimdir?
    Ezgi Ünal
    Mihriban Akgül Kimdir?
    Mihriban Akgül
    Serpil Yılmaz
    Şinal Makal Kimdir?
    Şinal Makal
    Sima Şerafetinova
    Sinem Umaş Kimdir?
    Sinem Umaş
    Tümay Tali
    İşte Benim Stilim 3. Sezon, İşte Benim Stilim Üçüncü Sezon, İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları, İşte Benim Stilim Üçüncü Sezon Yarışmacıları, İşte Benim Stilim 3. Sezon Kızları, İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları Kimler? İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıların İsimleri, İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacı Listesi, İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıların Resimleri, İşte Benim Stilim Yeni Yarışmacıları, İşte Benim Stilim TV8, İşte Benim Stilim 2015, İşte Benim Stilim
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top