728x90 AdSpace

  • Latest News

    Unutamadım Dizisi Oyuncuları Ve Konusu - Star TV

    Uzun süredir ekranlardan uzak olan Emrah yeni dizi ile geri dönüyor. Unutamadım dizisi için hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyor. Unutamadım diziside Emrah’a eşlik edecek olan başrol oyuncusu henüz açıklanmadı. Ama dizinin kadrosunda  Nurseli İdiz ve Engin Şenkan gibi usta isimlerin yer alacağı kesinleşti.

    Unutamadım Dizisinin Konusu Ve Hikayesi


    Orhan Milas'ta yaşayan zengin bir ailenin çocuğudur. Anne ve babası amcası tarafından öldürülünce öğretmeni Orhan'ı yanına alarak İstanbul'a götürür. Amcası da bütün malın üstüne konar. Aradan uzun yıllar geçer. Orhan öğretmeninin desteği ile okur ve kaymakam olur. Yıllar sonra Milas'a kaymakam olarak dönen Orhan'ın amcasından hesap sorma zamanı gelmiştir.

    Unutamadım Dizisi Oyuncuları - Oyuncu Kadrosu


    Unutamam dizisi için oyuncu arayışları devam ediyor. Dizinin başrolünde ünlü şarkıcı Emrah yer alıyor. Başrolde Emrah'a Tuvana Türkay, Özge Özder ve Hakan Boyav gibi oyuncular eşlik edecek. Dizide ayrıca Nurseli İdiz ve Engin Şenkan gibi deneyimli isimler de var. Emrah, Nurseli İdiz ve Engin Şenkan yıllar önce de Kınalı Kar isimli dizide birlikte rol almışlardı.

    Emrah Kimdir?


    Ünlü şarkıcı ve oyuncun Emrah 1 Ocak 1971'de Diyarbakır'da dünyaya geldi. Ünlü sanatçı küçük yaşından itibaren müzik ve sinema sektöründe yer alıyor. En son 2009'da yayınlanan  Hicran Yarası  isimli dizide rol alan yakışıklı oyuncu uzun bir süredir ekranlardan uzaktı.Emrah'ın rol aldığı başlıca diziler şunlar:  Oğlum İçin, Adak, Büyük Yalan, Kınalı Kar, Belalım Benim, Unutabilsem ve Gündüzün Karanlığı.

    Unutamadım Dizisi Hangi Kanalda? Ne Zaman?


    Unutamam dizisi büyük bir ihtimalle Star TV'de ekrana gelecek. Çekimlerine yakında başlanacak olan dizinin yayın tarihi henüz belli değil.
    Unutamadım Dizisi, Unutamadım Oyunucu Kadrosu, Unutamadım Dizsinin Oyuncuları, Unutamadım Konusu ve Hikayesi, Unutamadım Ne Zaman?, Unutamadım Hangi Kanalda?, Unutamadım Dizisi Fotoğrafları ve Resimleri, Gerçek Adı, Gerçek İsmi, Unutamadım , Unutamadım
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Unutamadım Dizisi Oyuncuları Ve Konusu - Star TV Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top