728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Kim Elendi? 17 Nisan 2015

    İşte Benim Stilim'de çekişmeli bir haftanın ardından yine eleme heyecanı yaşanıyor. Üçüncü sezonun ikinci eleme gecesi renkli görüntülere sahne oldu. Yarışmacıların çizgi film karakterlerine dönüştüğü eleme gecesinde birbirinde eğlenceli anlar yaşandı. Eleme gecesinin bu haftaki konuk jürisi ünlü şarkıcı Soner Sarıkabadayı olurken genç şarkıcı Enis de sevilen şarkılarıyla geceye renk kattı.

    İşte Benim Stilim Kim Elendi? 17.04.2015


    İşte Benim Stilim'de yine heyecan dolu bir eleme gecesine şahit olduk. Yarışmacılar çizgi film karakterinin kostümleri ile sahneye çıktı. Oldukça renkli geçen eleme gecesinde Süper Mario, Maske, Gargamel, Shrek, Kel Oğlan, Avatar ve Taş Devri Vilma gibi pek çok çizgi film kahramanı  podyumda boy gösterdi. Sıra elenen ismi açıklamaya geldiğinde heyecan doruğa çıktı. Gecenin elen ismi Maske kostümü ile podyuma çıkan İranlı yarışmacı Neda Pursait oldu.
    İşte Benim Stilim Kim Elendi 17 Nisan 2015, Bu Tarz Benim Kim Elendi 17 Nisan, İşte Benim Stilim Eleme Gcesi izle 17 Nisan 2015, TV8 İşte Benim Sitilim

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Kim Elendi? 17 Nisan 2015 Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top