728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Kim Elendi 10 Nisan 2015

    İşte Benim Stilim 10 Nisan 2015 Eleme Gecesi 3.Sezonun ilk eleme gecesi olacak. Büyük bir tempoyla 3.sezonuna başlayan İşte Benim Stilim hiç hız kesmedi. Bir haftanın ardından ilk eleme gecesi geldi çattı. Yeni 13 yarışmacı hafta boyunca stillerini jüriye beğendirmeye çalıştı. Puanlamalar yorumlar yapıldı ve nihayetinde eleme gecesine gelindi.
    İşte Benim Stilim Kim Elendi 10 Nisan 2015

    İşte Benim Stilim 10 Nisan Kim Elendi sorusu cevabını bulacak. 13 yarışmacıdan hangisi stiliyle izleyicinin ve jürinin beğenisini kazanamayıp elenecek hep birlikte izleyeceğiz. İşte Benim Stilim 3.Sezon yarışmacıları tarzları kadar tartışmalarıylada konuşuldu. Daha yarışmada çok yeni olmalarına rağmen yaşanan tartışmalar geçtiğimiz sezonları aratmayacak cinstendi.

    İşte Benim Stilim Eleme Gecesi konuk jüri üyesi Esra Erol olacak. Esra Erol yorumlarıyla eleme gecesine renk katacak. Ayrıca Eleme Gecesinde Gökhan Keser ve Nihan Çilesiz şarkılarıyla izleyenlere keyifli anlar yaşatacak.

    İşte Benim Stilim 10 Nisan Eleme Gecesi konsepti ise “Sahnenin Yıldızı ” olarak belirlendi. 13 yarışmacı kıyafetleriyle ve tarzlarıyla jüriyi etkileyip yarışmaya devam etmek için kıyasıya bir mücadele verecekler.

    Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 10 Nisan Cuma akşamı saat 22.15'de TV8 ekranlarında İşte Benim Stilim Eleme Gecesi heyecanını hep birlikte izleyeceğiz.
    İşte Benim Stilim 10 Nisan Elenen İsim Duygu Barazi oldu.
    İşte Benim Stilim Kim Elendi 10 Nisan 2015, Bu Tarz Benim Kim Elendi 10 Nisan, İşte Benim Stilim Eleme Gcesi izle 10 Nisan 2015, TV8 İşte Benim Stilim Esra Erol, Gökhan Keser izle

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Kim Elendi 10 Nisan 2015 Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top