728x90 AdSpace

  • Latest News

    Zorumuş Meğer Türküsü - Yılanların Öcü Dizi Müziği

    Yılanların Öcü dizisinin 32. bölümünde çalan "Zorumuş Meğer" türküsü ekran başındakilere duygusal anlar yaşattı.

    Neşet Ertaş'a ait olan Zorumuş Meğer türküsünün sözleri:

    Derde düştüm dermanını aradım / Derdimin dermanı yarimiş meğer
    Yari arar iken yarden ıradım / Yardan ayrı kalmak zorumuş meğer

    Turap olup yare varayım dedim / Ayağına yüzüm sürüyüm dedim
    O yarin sırrına ereyım dedim / Arifler keşfeder sırımış meğer

    Gurbet ellerinde garip olanın / Yarin aşkıyınan derde dalanın
    Yanılıp ta yarden ayrı kalanın / Her günü her anı zar imiş meğer


    Yılanların Öcü Dizisinde Çalan Türkü, Yılanların Öcü Zorumuş Meğer Türküsü, Yılanların Öcü Zormuş Meğer, Yılanların Öcü 32. Bölüm, Yılanların Öcü Son Bölümde Çalan Türkü, Yılanların Öcü Dizi Müziği
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Zorumuş Meğer Türküsü - Yılanların Öcü Dizi Müziği Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top