728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bana Baba Dedi Dizisi Canan - Burçin Abdullah Kimdir?

    TV8'in yeni komedi dizisi Bana Baba Dedi cuma akşamı başlıyor. Dizinin başrollerinde Yağmur Tanrısevsin, Oğuzhan Koça, Eser Yenerle ve İbrahim Büyükak yer alıyor. Dizide ayrıca Ersin Korkut, Cezmi Baskın, Ayşe Tunaboylu ve İpek Tenolcay gibi usta oyuncuların yanı sıra Burçin Abdullah ve Gözde Mutluer gibi genç oyucular da var. Güzel oyuncu Burçin Abdullah Bana Baba Dedi dizisinde Canan karakterini canlandırıyor.

    Bana Baba Dedi Dizisi Canan Kimdir? Gerçek Adı Ne?


    Bana Baba Dedi dizisindeki Canan'ı güzel oyuncu Burçin Abdullah canlandırıyor. Daha önce ağırlıklı olarak dramatik dizilerde rol alan güzel oyuncu son olarak TRT'de yayınlanan Şimdi Onlar Düşünsün isimli komedi dizisinde rol almıştı.


    Burçin Abdullah Kimdir? Kaç Yaşında?


    22 Temmuz 1987'de Bursa'da dünyaya gelen Burçin Abdullah ilk olarak 1997'de yayınlanan Acı Günler isimli dizisde çocuk oyuncu olarak rol aldı. Daha sonra rol aldığı Üvey Baba dizisinde canlandırdığı Lamia karakteri dikkatleri üzerine çekti. Küçük yaşına rağmen sergilediği muhteşem oyunculukla büyük ses getirdi. Ayrıca Büyük Buluşma, Beşinci Boyut,  Kara İnci, Kollama, Fatmagül'ün Suçu Ne?, Bir Zamanlar Osmanlı Kıyam, Dila Hanım, Kötü Yol, Herşey Yolunda Merkez, Hatasız Kul Olmaz ve Şimdi Onlar Düşünsün gibi pek çok sevilen dizide rol aldı. Bana Baba Dedi dizisi ile yeniden ekranlara dönen güzel oyuncu Canan karakterini canlandırıyor.

    Bana Baba Dedi dizisi 10 Nisan'dan itibaren her cuma 20:00'de TV8'de izleyicilerle buluşuyor.
    Bana Baba Dedi Dizisi Canan Kimdir? Bana Baba Dedi Dizisi Canan Gerçek Adı Ne? Bana Baba Dedideki Cananın Gerçek İsmi, Bana Baba Dedi Dizisi Canan, Burçin Abdullah Kimdir? Burçin Abdullah Biyografisi, Burçin Abdullah Dizileri, Burçin Abdullah Kaç Yaşında? Burçin Abdullah Fotoğrafları, Burçin Abdullah Resimleri, Burçin Abdullah Bana Baba Dedi Dizisi, Burçin Abdullah Hangi Dizilerde Oynadı, Burçin Abdullahın Oynadığı Eski Diziler,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bana Baba Dedi Dizisi Canan - Burçin Abdullah Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top