728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kimdir?

    İşte Benim Stilim geçtiğimiz hafta final yapmıştı. Finale kalan isimler arasından birinciliği Emel Özkızıltaş elde etmişti. Final gecesi aynı zamanda yeni yarışmalarla tanışma gecesi de olmuştu. İşte Benim Stilim hiç ara vermeden hızla devam ediyor. Yeni yarışmacılar arasında en dikkat çeken isimlerden biri de Büşra Eyen Siral'dı.

    İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kimdir?


    İşte Benim Stilim'e İstanbul'dan katılan Büşra Eyen Siral, 29 yaşında. Dasnçı olan Büşra sanatçıların konserlerinin yanı sıra basketbol maçlarında da ponpon kız olarak dans etmektedir. Ayrıca Plates eğitmenliği de yapan Büşra 3. sezonun en hareketli yarışmacılarından biri. İşte Benim Stilim yarışmacıları arasında evli olan 2. isimdir. Evli olan diğer yarışmacı ise Elçin Kayadibi Şenel'dir.


    Büşra Eyen Siral'ın resmi instagram hesabına @BusraEyenSiral adresinden ulaşabilirsiniz.

    İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kimdir, Büşra Eyen Siral Kaç Yaşında, Büşra Eyen Siral Nereli, Büşra Eyen Siral Fotoğrafları, Büşra Eyen Siral instagram facebook twitter hesap adresleri, Büşra Eyen Siral Burcu Ne, Büşra Eyen Siral Ne İş Yapıyor? İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral, Büşra Eyen Sira Dövme, İşte Benim Stilim Büşranın Kolundaki Dövme
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top