728x90 AdSpace

  • Latest News

    Ben Olsam Sunucusu Burcu Vural Kimdir?

    Star TV'nin yeni yemek yarışması Ben Olsa hafta içi her gün 14:30 ekrana geliyor. 5 yarışmacının kıyasıya bir mücadelenin içine girdiği yarışmada büyük ödül 25 bin TL. Ramazan'a özel olarak hazırlanan yarışma izleyicileri iftara ne pişirsem derdinden kurtaracak. Ben Olsam yarışmasının jüri koltuğunda ise ünlü yemek uzmanları Sahrap Soysal, Yağız İzgül ve Nalan Aksoy oturuyor.

    Ben Olsam Sunucusu Burcu Vural Kimdir?


    Ben Olsam yarışmasının sunuculuğu Burcu Vural yapıyor. Güzel sunucu daha önce de yine Star TV'de yayınlanan sevilen yemek programı Soframız'ın sunuculuğunu yapıyordu. Anadolu'nun çeşitli illerini gezerek yöresel lezzetleri ekrana taşıyordu.

    Burcu Vural'ın yeni programı Ben Olsam ise stüdyo ortamında çekiliyor. Her hafta 5 yarışmacının katıldığı programda yarışmacılar içinde çeşitli malzemelerin olduğu kapalı koliyi seçiyor ve içinden çıkan malzemelere göre bir yemek yapıyor.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Ben Olsam Sunucusu Burcu Vural Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top