728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Kim Elendi 20 Mart 2015 Cuma

    Tv8'in başarılı yarışması İşte Benim Stilim hız kesmeden devam ediyor. Sevilen yarışmada yarışmacılar git gide azalmaya devam ediliyor. Her hafta izleyiciyi büyüleyen yarışmadan en son Maria Surina elenmişti. İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde heyecan, eğlence, moda seyirciyi ekrandan ayırmıyor.

    Bu Haftaki Konuklar Ozan Doğulu ve Ece Seçkin


    Konuk jüri olarak Ozan Doğulu, Ece Seçkin programda yer alacak. Ozan Doğulu jüri koltuğunda oturacak Ece Seçkin ise şarkılarıyla eğlendirecek.Bu müthiş geceyi kaçırmak istemiyorsanız bu akşam 21:30'da Tv8'de olun.

    Eleme Gecesinin Taçlı Prensesleri hafta içi en çok yıldızı alarak Gülay Hançer ve Emel oldu. Bu akşamın en iyi performansı İlbige'den bekleniyor. Nazlı Hamarat jüriyi derinden etkileyen performansıyla tam not alabilecek mi akşam izleyeceğiz. Gecenin beklenmeyen performansı Hayko Cepkin süprizi oldu.

    İşte Benim Stilim Eleme Gecesinden Kim Elendi? sorusunun cevabı ise halk tarafından merak edilmekteydi. Jüriden en düşük puanı alarak elemede ilk isim Özden Cerrahoğlu olacak. Diğer yarışmacıların verdiği isimle birlikte jüri karşısına geçecek olan iki yarışmacıdan İşte Benim Stilim'e Özden Cerrahoğlu veda etti. Nur Yerlitaş ve İvana Sert Özden'in gitmesi yönünde oyunu kullandı. Kemal Doğulu ise Özden'in ismini yazmadı.
    İşte Benim Stilim Kim Elendi 6 Mart 2015 Cuma, Tv8 İşte Benim Stilim Elenen İsim Kim 06.03.2015 Cuma, Bu Tarz Benim Elenen İsim, İşte Benim Stilim Hande Yener Canlı izle TV8

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Kim Elendi 20 Mart 2015 Cuma Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top