728x90 AdSpace

  • Latest News

    Aşk Yeniden Şarkısına Özel Klip

    Fox TV'nin beklenenin çok üstünde ilgi gören yeni dizi Aşk Yeniden salı akşamlarının en çok izlenen dizisi. Sevilen dizi reyting rekorları kırarken dizi için yapılan şarkılar da dillerden düşmüyor. Diziyle aynı adı taşıyan Aşk Yeniden şarkısına özel bir klip yapıldı.

    İşte Aşk Yeniden dizisinin görüntülerinden oluşan o muhteşem klip:

    Aşk Yeniden Şarkı Sözleri


    Karışmayın bana benim hayatım...
    Benim kararım sonucuna razıyım.
    Ben bilirim beni sizden ziyade,
    Kalbim virane aşk fevkalade.

    Aşk yeniden, aşk yeniden!

    Dokunmayın asla, benim hayalim...
    Benim gençliğim, umudum, düşlerim.
    Ben yaşarım günümü dünden ziyade,
    Kalbim virane aşk fevkalade.

    Aşk yeniden, aşk yeniden!
    Aşk Yeniden Şarkısı Dinle, Aşk Yeniden Dizi Müziği Dinle, Aşk Yeniden Müziği, Aşk Yeniden Sözleri, Aşk Yeniden Şarkı Sözü
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Aşk Yeniden Şarkısına Özel Klip Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top