728x90 AdSpace

  • Latest News

    Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler - 23 Mart 2015

    Kanal D'nin sevilen yarışma programı Ben Bilmem Eşim Bilir'de ünlüler yarışıyor.

    Kanal D'de büyük umutlarla başlayan Beş Kardeş dizisi düşük reyting alınca 5. bölümün ardından yayından kaldırıldı. Beş Kardeş dizisi yayın hayatına Eylül ayında devam edecek. Pazartesi akşamları ekrana gelen Beş Kardeş'in yayından kaldırılmasıyla oluşan boşluk sevilen yarışma programı Ben Bilmem Eşim Bilir'le doldurulacak. 23 Mart pazartesi akşamı 20:00'de ekrana gelecek olan Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler özel bölümünde sevilen sanatçılar yarışacak.


    İlker Ayrık'ın muhteşem sunumuyla izleyicileri ekrana kilitleyen Ben Bilmem Eşim Bilir'de bu hafta birbirinden ünlü isimler yarışacak.

    İşte bu hafta yarışacak ünlüler:

    Safiye Soyman - Faik Öztürk, Melis İşiten - Uraz Kaygılaroğlu, Begüm Öner - Ceyhun Fersoy ve İmre - Nihat Altınkaya

    Sevilen yarışma Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler bölümüyle 23 Mart Pazartesi akşamı 20:00'de Kanal D'de ekrana gelecek.
    Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler 23 Mart 2015, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler 23.03.2015, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Kanal D, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Ne Zaman? Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Karısı, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Kocası, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Uraz Kaygılaroğlu, Ben Bilmem Eşim Bilir Nihat Altınkaya ve Eşi, Ben Bilmem Eşim Bilir Begüm Öner ve eşi Ceyhun Fersoy
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler - 23 Mart 2015 Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top