728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Kimdir?

    Mihriban Akgül İşte Benim Stilim 3.Sezon yarışmacısı olarak yarışmanın 8. haftasında yaşadığı ailevi sorunlardan dolayı arkadaşlarından elenmek üzere kendi ismini vermelerini istedi. Ayrıca jüriyede elenmek istediğini açıklayan Mihriban, istenmeden de olsa jüri tarafından elenecek isim olarak yazıldı ve Mihriban yarışmaya veda etti.

    İşte Benim Stilim yarışmasının yeni sezonu hız kesmeden başlıyor. Bu sezonun hemen ardından yeni yarışmacılarıyla heyecan başa sarıyor.

    İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Kimdir?


    İşte Benim Stilim yeni sezonu yarışmacılarının en dikkat çeken isimlerinden Mihriban Akgül'ü tanıyacağız. İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Kimdir, ne iş yapar, kaç yaşındadır gibi merak ettiğiniz soruları yanıtlamaya çalışacağız.İşte Benim Stilim Mihriban Akgül güzelliğiyle ve stiliyle tüm jüriyi etkilemeyi başaran bir yarışmacıdır. 22 yaşında ve Eskişehir Anadolu Üniversitesinde açık öğretim psikoloji bölümü öğrencisidir. Annesi Özbek babası Erzurumlu olmasına rağmen kendisi İstanbul'da doğmuştur. Okulunun yanı sıra diksiyon dersleri almaktadır. Birinci olmak istediğini belirten Mihriban bunu yaparken de karakterinden ödün vermeyeceğini üzerine basarak belirtiyor.

    Mihriban Akgül Video İzle

    İşte Benim Stilim Mihriban Akgül'ün Fotoğrafları


    Mihriban Akgül'ün Resmi İnstagram hesabına @mihribanalgul93 adresinden ulaşabilirsiniz. 

    Mihriban Akgül İşte Benim Stilim'e Veda Etti

    Yaşadığı ailevi sorunlar nedeniyle piskolojisinin bozulduğunu ve yarışmadan ayrılmak istediğini söyleyen Mihriban, arkadaşlarından elenecek isim olarak onu seçmesini istedi. Ayrıca jüriyede elenmek istediğini, bu şartlar altında yarışmada daha fazla kalmak istemediğini söyleyen Mihriban jüri tarafından da istemeyerekte olsa elenecek yarışmacı olarak seçildi. İşte Mihriban Akgül'ün duygu dolu veda konuşması...
    Etiketler: İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Kimdir, İşte Benim Stilim Mihriban Biyografisi,İşte Benim Stilim Mihriban Kaç Yaşında, İşte Benim Stilim Mihriban Kaç Kilo, İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Evlimi, İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Nereli, İşte Benim Stilim Mihriban Facebook Twitter Instagram Hesapları, İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Fotoğrafları Videoları, Mihriban Akgül Ne İş Yapıyor, Mihriban Akgül Estetik Var mı,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top