728x90 AdSpace

  • Latest News

    Beyaz'la Ezgi Mola'nın Düğün Atışması

    Ezgi Mola, Murat Yıldırım, Gökçe ve Bülent Serttaş gibi ünlü isimlerin konuk olduğu Beyaz Show bu hafta da bomba gibiydi. Keyifli anların yaşandığı programa Beyaz'la Ezgi Mola'nın düğün atışması damga vurdu. Gökçe'nin "Ne Yapardım" şarkısından uyarlanan atışma izleyenleri kahkahaya boğdu. Atışmanın en keyifli kısmıysa Bülent Sarttaş'ın Rap yaptığı kısımdı.

    İşte O Şarkının Sözleri:

    Aşkım ufak bir hesap yaptım.
    Harcamaları alt alta yazdım,
    Düğünü mobilyası şöyle bir baktım...
    Sen bunu acuba acun mu sandın?

    Bi beşi bir yerde takmasın mı?
    Düşmanlarım çatlamasın mı?
    Hem senin paran benim değil mi?
    En mutlu gününde ağlasın mı?

    Heh zora gelince hemen de ağlar..
    Bi yüz verirsin Madonna'ya bağlar.
    Düğün dediğin ne ki safi masraf!
    Gelin başı, arabası, sanatçısı, çalgıcısı...
    Fotoğrafı, kamerası, nedimesi, kaynanası...
    Masa masa dolaşması, davul zurna alayı, bir de damat halayı...

    Hele bakın şu gerzege.. Kız bununla mı giricen gerdeğe.
    Beleşe getirecek hergele... Yedirmezler öyle..

    Bilmem naparsın. 45'inde sap kalırsın.
    Bu kafayla böyle gidersen, Ezgi Mola'yı alırsın!

    Napcamı görcen, Buna harcadım 2 maaş
    Cepte zerre para kalmadı, Çare Bülent Serttaş! 
    Beyaz Ezgi Molanın Düğün Atışması, Beyaz Ezgi Mola Napardım, Beyaz Show Ne Yapardım, Gökçe Napardım Bilemem Beyaz Show Versiyonu, Gökçe Ne Yapardım Beyaz Show Uyarlaması, Beyaz Show Düğün Şarkısı, Beyaz Show Gelin Damat
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Beyaz'la Ezgi Mola'nın Düğün Atışması Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top